نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خبر غیرمنتظره در مورد رونالدو/ پیشنهاد بوندس‌لیگایی ستاره پرتغالی از تیمی غیر از بایرن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین شانس کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد، انتقال به دورتموند است. ایجنت او ژرژ مندس فعالانه بر روی این انتقال کار می‌کند.

کریستیانو رونالدو همچنان قصد دارد که در تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. اگرچه منچستریونایتد همچنان اعلام می‌کند که این بازیکن ۳۷ ساله فروشی نیست. اما آنطور که منابع و گزارش‌ها می‌گویند، اعضای داخلی یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که در حال حاضر خروج رونالدو بهترین رویکرد ممکن است.

جوئل گلیزر بزرگترین مانع خروج رونالدو است و دوست دارد او را در باشگاه حفظ کند و بارها در طول بحث‌های داخلی بر ارزش تجاری او تاکید کرده است. اما سرمربی جدید اریک تن‌هاخ مایل است که در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، به خروج او رضایت بدهد.

در حال حاضر، رونالدو آماده انتقال به دورتموند است. با انتقال به دورتموند نه تنها می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، بلکه این فرصت را پیدا می‌کند تا در بوندسلیگا به چالش کشیده بشود و با انجام این کار به اولین بازیکنی تبدیل شود که در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان قهرمان لیگ داخلی شده است.

دورتموند در حال انجام مذاکرات داخلی برای ارائه پیشنهاد دیرهنگام به منچستریونایتد است و مندس آنها را به انجام این کار تشویق می‌کند. هم انتقال دائم و هم انتقال قرضی در حال بررسی است. دورتموند با غیبت طولانی مدت سباستین آلر به دلیل بیماری، مایل است که یک مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند.

منابع نزدیک به رونالدو می‌گویند اکنون دورتموند به عنوان «آخرین گزینه» رونالدو در نظر گرفته می‌شود و مندس به طور خستگی‌ناپذیر در تلاش است که حداقل تا قبل از ۱ سپتامبر انتقال رونالدو را عملی کند.

فعلا بازگشت به اسپورتینگ در کار نخواهد بود. آنها نه تنها نمی‌توانند از پس هزینه‌های رونالدو بربیایند بلکه رونالدو هم اشتیاقی به رفتن به پرتغال ندارد. اسپورتینگ می‌تواند بازی در لیگ قهرمانان را به رونالدو پیشکش کند اما رونالدو علاقه‌ای به رفتن به این تیم ندارد. منابع به «سی‌بی‌سی اسپورت» می‌گویند که حتی اگر یک حرکت اقتصادی مقرون به صرفه، مانند انتقال رایگان، در دو هفته آینده امکان‌پذیر شود، مربی تیم، روبن آموریم، قاطعانه با این انتقال مخالف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ااا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    باشه برو دورتموند
  • آبی دل IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    حس میکنم رونالدو داره کشش میده ببینه گروه کدوم تیم تو cl راحت تره تا بتونه چهارتا گل بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی