نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
۲ |
۵
ستاره استقلال نیامده رکورد زد!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی خرید جدید آبی ها ستاره بازی استقلال و ملوان بود.

استقلال درحالی موفق شد که ملوان را در انزلی شکست دهد که مهدی قایدی با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی ستاره بازی بود. مهدی که به تازگی به استقلال برگشته، در ترکیب اولیه ساپینتو حضور نداشت ولی در نیمه دوم به زمین آمد و ورق بازی را به نفع تیمش برگرداند.

قایدی که آخرین بار در فینال جام حذفی دو فصل قبل و بازی استقلال و فولاد برای تیمش بازی کرده بود، بعد از گذارندن یک فصل فوق‌العاده معمولی در شباب‌الاهلی، بازگشتش به استقلال را با گلزنی برای این تیم جشن گرفت. قایدی در حالی در انزلی موفق به گلزنی شد که آخرین گل او برای استقلال، به هفته بیست و ششم لیگ بیستم برمی‌گشت که او در برتری ۱-۲ تیمش مقابل تراکتور توانست پاس ریگی را تبدیل به گل کند.

قایدی جدا از گلزنی (او در ۶ بازی آخرش برای استقلال نتوانسته بود گل بزند)، برای تیمش هم پنالتی گرفت تا خیال استقلال را بابت برد در انزلی راحت کند.این هشتمین پنالتی قایدی برای استقلال بود تا او از آمار پنالتی‌های سیاوش اکبرپور عبور کند و در رده دوم پنالتی‌گیرترین بازیکنان استقلال در تاریخ لیگ برتر قرار بگیرد.فرهاد مجیدی با گرفتن ۱۰ پنالتی، بهترین آمار را از این حیث در استقلال داشته و مهدی قایدی، احتمالا خیلی زود به آمار سرمربی سابقش در استقلال خواهد رسید.

قایدی با نمایشی که در انزلی داشت، نشان داد که انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوبش و البته پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی دارد به خصوص آنکه دراگان اسکوچیچ هم از نزدیک شاهد بازی این وینگر تکنیکی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    هفته دوازدهم لنگ کشون داریم شماهم دعوتین
  • بستوزن لنگ IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    بازگشت قاتل زنجیره ای لنگ😠😠😠😠💙💙💙💙💫💫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی