جایگاه مالک احتمالی منچستریونایتد در بین ثروتمندترین‌های لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرجیم رتکلیف در صورتی که بتواند منچستریونایتد را بخرد جزو ثروتمندترین مالکان لیگ برتر خواهد بود.

جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی آماده است تا در صورت توافق با گلیزرها باشگاه منچستریونایتد را خریداری کند. ثروت ۱۰٫۸ میلیارد پوندی او بلافاصله او را در میان ثروتمندترین مالکان لیگ برتر قرار می‌دهد. اما همچنان در مقابل ثروت خیره‌کننده نیوکاسل حرفی برای گفتن ندارد.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی که نیوکاسل را در سال گذشته خریداری کرد، ۳۲۰ میلیارد پوند ارزش دارد. این رقم بیش از ده برابر ثروت مالکیت منچسترسیتی در ابوظبی است و شیخ منصور و گروه فوتبال سیتی حدود ۲۲٫۹ میلیارد پوند سرمایه در اختیار دارند.

ثروت رتکلیف مشابه ثروت مالک جدید چلسی «تاد بولی» است. ثروت مالک آمریکایی چلسی حدود ۱۰٫۹ میلیارد پوند تخمین زده می‌شود. صاحبان آرسنال به رهبری استن کرونکه آمریکایی ۶٫۳ میلیارد پوند ثروت دارند.

جایگاه مالک احتمالی منچستریونایتد در بین ثروتمندترین‌های لیگ برتر

رتکلیف آماده است تا برای اصلاح تیم و بازسازی اولدترافورد هزینه کند. این مرد ۶۹ ساله موفق نشد که چلسی را خریداری کند، اگرچه از هواداران پر و پا قرص منچستریونایتد است.

فشار بر گلیزرها با افزایش اعتراضات هواداران به مالکیت آنها افزایش یافته و برنامه‌ریزی بیشتری برای اعتراضات در بازی روز دوشنبه مقابل لیورپول انجام شده است. طرفداران امیدوارند که رتکلیف هرچه زودتر باشگاهشان را بخرد و آنها را از شر گلیزرهای نالایق خلاص کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی