نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرحله حذفی والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا/  ایران با شکست تایلند به مسابقات جهانی می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال نوجوانان ایران امروز در مرحله حذفی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به مصاف تایلند می‌رود.

شاگردان محمد وکیلی بعد از پشت سرگذاشتن ۱۰ ماه اردو و تدارکات مناسب در سالن آزادی برابر تیم‌های کویت ، چین و چین تایپه صاحب برتری شدند تا با ۹ امتیاز کامل راهی مرحله بعد شوند. ایران در این مرحله ساعت ۱۷ باید رودرروی تیم تایلند صف آرایی کند تا در صورت شکست آنها به یک چهارم نهایی رفته و یک گام تا جهانی شدن فاصله داشته باشد.

محمد وکیلی ،سرمربی تیم در خصوص دیدار پیش روی می گوید:«نیاز داریم برای صعود به مسابقات جهانی،این تیم را شکست دهیم. درمرحله پلی‌آف همه تیم‌ها شانس یکسانی برای پیروزی دارند و ما باید مقابل تایلند با تمرکز و بسیار منظم بازی کنیم.

تایلندی‌ها شبیه چین‌تایپه بازی می‌کنند ولی قد آن‌ها بلندتر است به همین خاطر شاید اسپک‌های خود را به دو سر آنتن ببریم. اهمیت بازی‌های مرحله پلی‌آف بسیار بالاست و بازیکنان ما باید یاد بگیرند در کدام بازی‌ها برنده شوند. در هر حال حریف را به هیچ عنوان دست کم نمی‌گیریم و تا آخرین توپ، مقابل آن‌ها مبارزه خواهیم کرد .»

 او در ادامه به تلاش بازیکنانش در این مدت اشاره می کند:«بازیکنام سخت تمرین کردند و با یک روحیه بسیار بالا وارد مسابقات شدند. خوشحالم که قدرت تیم ایران را به سایر تیم‌ها نشان دادیم.ضمنا" این ملی‌پوشان آینده والیبال ایران هستند و حاضر نیستم به خاطر نتیجه به آن‌ها استرس وارد کنم. باید از تماشاگران نیز تشکر کنم که فرزندان ایران را حمایت کردند.»

اما آرین محمودی نژاد،بازیکن تیم نوجوانان در خصوص ادامه بازیها می گوید: «به نظرم تازه بازیها به مرحله سختش رسیده است. در این مرحله حتی کویت هم با ۳ باخت، شانس پیروزی و صعود دارد. در تیم ما همه برای برد تلاش می کنند و می دانیم که مسابقه حساسی است ولی خداراشکر بازیکنان تیم ایران با هم دوست و رفیق و مثل برادر هستند که این قضیه کمک بزرگی برای ماست.»

در سایر بازیهای مرحله چهارم نهایی چین به مصاف کره جنوبی می رود،هندهم با تایوان بازی می کند. تیمهای ژاپن و کویت هم برگزار کننده دیدار سوم هستند. برنده های این چهارمسابقه مرحله حذفی به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرده و جواز صعود به مسابقات جهانی را می گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی