نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سکوت رییس و سرمربی در مورد مهاجم تیم ملی ایران/ پای ۲۰ میلیون یورو در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس و سرمربی باشگاه پورتو علاقه ای ندارند به اخبار رسانه های ترکیه در مورد مهدی طارمی واکنش نشان دهند.

در روزهای اخیر و با وجود شروع لیگ برتر پرتغال رسانه های ترکیه ای به دفعات نوشتند  که مهدی طارمی مورد توجه تیم فنر باغچه قرار گرفته است و این باشگاه تلاش می‌کند که او را بخدمت بگیرد.

خورخه نونو پینتو دا کوستا، رییس باشگاه پورتو پیش تر پیرامون اخباری که در رسانه های مختلف در مورد مهدی طارمی منتشر می‌شد گفته بود که هیچ باشگاهی نتوانسته بند فسخ قرارداد مهدی طارمی را فعال کند. بند فسخ قرارداد مهدی طارمی در باشگاه پورتو ۲۰ میلیون یورو است.

در تازه‌ترین خبر نشریه فوتومچ ترکیه اعلام کرد سالم الدوسری ستاره تیم ملی عربستان و عضو باشگاه الهلال هم به گزینه های فنرباغچه برای تقویت خط حمله‌اش اضافه شد. الدوسری سرشناس‌ترین بازیکن فوتبال عربستان است که نمایش خیرکننده ای در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شود و الهلال با درخشش این بازیکن قهرمان شد.

پیش بینی می‌شود این اخبار تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه پیدا کند اما هم چنان رییس و سرمربی باشگاه ترجیح می‌دهند در برابر این اخبار سکوت کنند. شاید به دلیل غیر واقعی بودن این اخبار است که باشگاه پورتو ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند. بدون شک اگر فنرباغچه به دنبال جذب مهدی طارمی باشد نیاز به اعلام در رسانه ها نیست و باید با باشگاه پورتو وارد مذاکره شود و ۲۰ میلیون یورو به حساب پورتو واریز کند. این تنها راه در اختیار گرفتن مهدی طارمی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی