نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال باید ملوان را ۵ تایی می‌کرد/ قایدی نشان داد می‌خواهد ملی‌پوش شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ملی‌پوش پیشین آبی پوشان گفت: استقلال در انزلی پیروز شد ولی تیم ساپینتو یک هافبک طراح در میانه میدان لازم دارد.

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان اظهار داشت: در نیمه اول استقلال سردرگم بود و هافبک ها بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند تا با اشتباه خط دفاعی ، ملوان به گل برسد. در نیمه دوم ساپینتو با تعویض هایی که انجام داد نقاط ضعف را بر طرف کرد و استقلال ۳ گل زد و ۳ گل دیگر هم نزد تا پیروزی شیرینی را در انزلی جشن بگیرد.

وی افزود: بعد از شکست هفته اول و ناهماهنگی بازیکنان مقابل سپاهان ، شاهد بازی خوبی از سوی آبی پوشان در نیمه دوم برابر ملوان بودیم. در حالیکه خیلی ها اعتقاد داشتند قایدی آماده بازی نیست ولی ورود این مهاجم به موقع بود تا استقلال در خط حمله زهردار شود و به گل برسد، اگر استقلال در خط حمله فرصت سوزی نمی‌کرد می‌توانست ملوان را ۵ تایی کند.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: فکر میکنم قایدی به خاطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انگیزه بالایی دارد تا در لیست اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قرار گیرد و اگر در چند بازی پیش رو چنین عملکردی داشته باشد حتما به تیم ملی دعوت می‌شود.

حیدری ادامه داد: به نظر من استقلال هنوز از شرایط بدنسازی خارج نشده و از هفته پنج به بعد این تیم روانتر و زیباتر بازی خواهد کرد. با برد در هفته دوم ناکامی هفته اول فراموش شد و استقلال ثابت کرد که مدعی اول قهرمانی است.

مهاجم اسبق آبی پوشان در پایان خاطر نشان کرد: استقلال برد ولی هنوز هم ضعف هایی دارد. در خط هافبک تیم ساپینتو به یک هافبک طراح نیاز مبرم دارد تا قدرت هافبک تیم دو چندان شود و دیگر دغدغه ای در میانه میدان نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    با این که خودم استقلالی هستم ولی با برخی از نظرات پیشکسوتان موافق نیستم . اگر به موقعیت بود که ملوان هم باید ما را سه تایی میکرد
  • سعید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    باید تا هفته پنجم صبر کرد و دید عملکرد استقلال چطوره
  • محمود IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    درست میگه. تیم باید بهتر بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی