نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش بیرانوند به انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس/ این کار عادلانه نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس گفت: هواداران بدانند شرایط تیم خوب است و نگران نباشند.

علیرضا بیرانوند در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: ما مالکیت توپ خوبی داشتیم اما هفته دوم است بنابراین هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند با یکی دو برد به جایگاهی که دوست دارند می رسیم‌. به نظرم بازی‌هایی که هفته اول و دوم انجام دادیم راضی‌کننده است. 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره صحنه تک به تک که رخ داد و بازیکن فولاد روی زمین افتاد، عنوان کرد: طبیعی است، تیمی که مالکیت توپ دارد و به حریف فشار می‌آورد. فولاد یکی از تیم‌های خوب و نماینده ما در جام باشگاه‌های آسیا بوده که بازیکنان خوبی خریده است. در مجموع بازی خوبی بود و امتیازات تقسیم شده عادلانه بود. 

وی درباره موقعیت‌هایی که از حریف گرفت، گفت: من وظیفه‌ام این است از دروازه دفاع کنم و گل نخورم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم. اینجا آمدم صحبت کنم که هواداران بدانند شرایط تیم خوب است و نگران چیزی نباشند. این تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده و هواداران گول چند رسانه‌ای که فیلم هواداران را می‌گذارند نخورند. آنها ما را حمایت کنند، دست آنها را می‌بوسم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. از هواداران می‌خواهم به تیم‌های دیگر احترام بگذارند و بیش از گذشته حمایت کنند. 

وی در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان و اینکه مشکلی با این موضوع ندارد، گفت: به نظرم عادلانه نیست قرارداد بازیکنان مشخص شود با این کار چه چیزی عاید رسانه‌ها می‌شود؟ بازیکنان زحمت می‌کشند. قرارداد خودم چند سال قبل منتشر شد. قرارداد بازیکنان بالا رفته و الان برخی از بازیکنان به خاطر قرارداد خوب به کشورهای عربی می‌روند تا پول بگیرند. یک بازیکن که به خاطر پول به کشور دیگر می‌رود در داخل بازی کند باعث قوی شدن تیم‌های ما می‌شود. من فکر می‌کنم با جذب بازیکنان خوب تیم‌های باشگاهی بیشتری از این پس می‌توانند راهی فینال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • گلمراد IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    چه جوری تیم های باشگاهی بیشتری راهی فینال شوند؟فینال دو‌ تا تیم بیشتر نیست بیرووووو جان،دلبندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی