موج دوم خریدهای استقلال کارساز شد/ بازیکنی که ۳ روز بعد از امضای قرارداد در انزلی ۳ امتیاز گرفت/ از ۲ بمب مهم هیچ خبری نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال با موج دوم خریدهایش بود که توانست ملوان، تیم تازه لیگ برتری شده را از پیش‌رو بردارد. 

تعداد دفعاتی که توپ را لمس کرد بیشتر از انگشتان یک دست نبود ولی در همان فرصت کوتاه یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا استقلال هفته دوم را هم با از دست دادن امتیاز پشت سر نگذارد. مهدی قایدی در نیمه دوم بازی با ملوان تفاوت‌ها را برای ساپینتو رقم زد وگرنه امروز شور و هیجان جذاب ساپینتو کنار زمین برای هواداران تبدیل شده بود به شلوغ‌بازی‌های فرافکنانه. 

اگر به هر دلیلی استقلال نمی‌توانست قایدی را در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرد چه می‌شد؟ احتمالا آبی‌ها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار داشتند و تیم بحران‌زده به حساب می‌آمدند. در واقع استقلال با موج دوم خریدهایش بود که توانست ملوان، تیم تازه لیگ برتری شده را از پیش‌رو بردارد. 

تا پیش از گلی که عارف غلامی روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نشان می‌داد. در نیمه دوم آنها تقریبا تا قبل از ضربه سر غلامی موقعیتی روی دروازه قوهای سپید ایجاد نکرد. برای همین هم مازیار زارع سرمربی ملوان بعد از بازی گفت می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، چون اگر جایگیری اشتباه و خروج بدتر گلر تیمش نبود استقلال بعید بود به گل برسد. 

بعد از به ثمر رسیدن گل بود که سجاد شهباززاده اولین بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال که سردار آجورلو آن را از چنگ رقیب درآورد با قایدی تعویض شد. شهباززاده در دو بازی ابتدایی استقلال هیچ نشانی از یک مهاجم همه فن حریف نشان نداده است. دیگر بمب آبی‌ها پیمان بابایی که آن هم از چنگ رقیب خارج شده دقیقه ۸۰ وارد زمین شد و عملا تاثیری در بازی نداشت. 

موج دوم خریدهای استقلال کارساز شد/ بازیکنی که ۳ روز بعد از امضای قرارداد در انزلی ۳ امتیاز گرفت/ از ۲ بمب مهم هیچ خبری نیست!

غیر از بی‌ثمر بودن دو بمب مهم نقل‌وانتقالاتی استقلال که ابتدای فصل به خدمت گرفته شدند خود ساپینتو هم که مهم‌ترین اقدام مدیریت استقلال به حساب می‌آید چندان چنگی به دل نزده است. تیم او در نیمه اول مقابل تیم جوان ملوان جدا از دریافت گل موقعیت چندانی نساخت و در نیمه دوم سه بار اسیر ضد حملات تیمی شد که سرعت قابل قبولی هم برای انتقال توپ از دفاع به حمله نداشت. در طول ۹۰ دقیقه و همانند بازی با سپاهان استقلال نشان داد هنوز به یک فرم مشخص نرسیده است.

آبی‌ها در ۳۰ بازی فصل پیش کلا ۱۰ گل خوردند و امسال فقط در دو بازی ۳ گل! ارزش بازیکنی مثل مهدی قایدی همین جا مشخص می‌شود. بازیکنی که می‌آید و یک تنه معادلات را به هم می‌زند؛ آن هم با کمترین لمس توپ. در حالی که در فصل بدنسازی همراه تیم نبوده، با تیم تمرین نکرده و با بازیکنان جدید و سیستم سرمربی هم هماهنگ نشده. او روز ۲۴ مرداد به صورت رسمی با آبی‌ها در تهران قرارداد بست و سه روز بعد در انزلی وارد زمین شد و سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد. 

آیا استقلال در بازی هفته سوم به فرم مورد نظر سرمربی می‌رسد؟ آیا خریدهای اولیه استقلال کارایی لازم را برای این تیم نشان خواهند داد یا از هفته بعد شهباززاده به نیمکت میخ خواهد شد؟ اینها سوالاتی است که پاسخ آن در آینده مشخص می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    این تیم ازفشاربدنسازی بدنهاشون قفله ازهفته چهارم به بعد هیچ تیمی حریف اس اس نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی