علی داوودی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی داوودی دارنده مدال نقره رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک توکیو پس از یک سال دوری بار دیگر به دنیای قهرمانی باز می گردد.

 وزنه بردار جوان فوق سنگین کشورمان که  سال گذشته در بازی های المپیک توکیو پس از لاشا تالاخادزاده گرجستانی مدال نقره دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم را به گردن انداخت، به تازگی با انتشار پستی از بازگشتش به صحنه رقابتها خبر داد: «حدود یکسال از روزهایی که آسیب دیدگی کهنه آرنج داشتم و تشدید شده بود، گذشت. در آن دوران حتی نمی توانستم وزنه ۱۰۰ کیلوگرم را یکضرب بزنم ولی هر روز به سالن رفتم  و تمرین کردم.روزهایی بود که ناامید تر از همیشه بودم ولی ته دلم می دانستم که همه چیز درست می شود. زمانی بود که حتی ساعت ۳ بامداد بیدار و فیزیوتراپی می کردم. خدا کمک کرد تا که امروز ۹۵ درصد از مصدومیتم رفع شده است و ان شاالله به خواست خدا و با آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات آسیایی بحرین و پیکارهای جهانی کلمبیا با بالاترین میزان آمادگی آماده می شوم و استارت قوی ای برای شرکت در بازی های المپیک پاریس می زنم تا بار دیگر بتوانم با کسب مدال های رنگارنگ دل مردم کشورم را شاد کنم.»

داودی که پس از بازگشت از توکیو در اقدامی سئوال برانگیز به درخواست کادر فنی تیم ملی وقت برای شرکت در اردوهای جهانی ازبکستان پاسخ منفی داد تا شائبه هراسش از رقابت با بهترین های وزنه برداری جهان در جامعه وزنه برداری به وجود آید، از آن زمان به بعد دیگر در هیچ رویداد وزنه برداری داخلی و خارجی شرکت نکرده است.

ملی پوش سابق فوق سنگین ایران که با عدم حضورش در تمرینات تیم ملی جای خود را به وزنه بردارانی همچون علیرضا یوسفی و آیت شریفی داده است، در حالی خبر از رفع مصدومیتش داده است که همچنان یکی از وزنه برداران مورد نظر کادر فنی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی است. این وزنه بردار جوان از زمانی  که تیم ملی وزنه برداری ایران عازم قونیه - ترکیه محل برگزاری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شده بود به همراه شماری دیگر از ملی پوشان سابق از جمله علی هاشمی و مسعود چترایی تمریناتش را در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران پی گیری می کند تا آماده ی بازگشت به دنیای قهرمانی شود.

داوودی اکنون منتظر تصمیم کادر فنی تیم ملی است تا از او در پیکارهای آسیایی بحرین که ماه آینده برگزار خواهد شد، یا پیکارهای جهانی و انتخابی المپیک در کلمبیا استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی