انتقام شمشیرباز سابر ایران/ باید مدال المپیک و جهانی را بگیریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شمشیربازی ایران در سالیان گذشته پیشرفت خوبی داشته و حتی توانسته تا یک قدمی مدال المپیک هم پیش برود.

اسلحه سابر که با هدایت پیمان فخری و بازیکنانی همچون مجتبی عابدینی و علی پاکدامن بر سر زبان‌ها افتاد و در مسیر پیشرفت قرار گرفت حالا با کاپیتانی پاکدامن روی سکوی بازی‌های آسیایی ایستاد. پاکدامن ستاره این روزهای شمشیربازی ایران که در بازی‌های کشورهای اسلامی همراه با تیم سابر توانست مدال طلا کسب کند از مدال جهان و المپیک صحبت کرده است.

سابریست‌های ایران در فینال کشورهای اسلامی تیم ترکیه میزبان را شکست دادند و روی سکوی نخست ایستادند. از نکات جالب این دیدار این بود که پاکدامن در انفرادی در مقابل شمشیرباز ترکیه‌ای شکست خورده بود ولی در دیدار تیمی سابریست‌های ایران قاطعانه و با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ توانستند شمشیربازان ترکیه را شکست دهند.

در این زمینه علی پاکدامن گفت: برای پیروزی در این دیدار انگیزه بالایی داشتیم. رفته بودیم برنده شویم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. جو سالن به نفع تیم میزبان بود ولی انگیزه بچه‌های ما آنقدر بالا بود که توانستیم خیلی زود بر شرایط مسلط شویم. آنها تیم خوبی هستند که در قهرمانی اروپا هم عملکرد خوبی داشتند و توانستند تیم‌های بزرگی را شکست دهند و سوم اروپا شوند.

پاکدامن ادامه داد: ترکیه تیم خوبی است که در قهرمانی جهان هم ایران و هم رومانی را شکست داد. در بخش انفرادی هم نماینده آنها من را برد ولی همانطور که گفتم ما برای برد رفته بودیم و سرشار از انگیزه بودیم، کم‌اشتباه هم مبارزه کردیم و درنهایت پیروز میدان شدیم. درباره مسابقات جهانی هم باید بگویم شکست در مقابل ترکیه یک اتفاق بود. از آن اتفاقاتی که در ورزش رخ می‌دهد و انتظارش را نداری. آنها تیم خوبی هستند ولی واقعا تیم ما بهتر است. البته که کارهای زیادی داریم. ما باید مدال المپیک و قهرمانی جهان را کسب کنیم که ان‌شاءالله اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی