نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
۳ |
۲
حامد پاکدل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد پاکدل در دقایق کمی که در زمین حضور داشت بسیار با انگیزه و فعال نشان داد.

مهاجم لرستانی پرسپولیس از دقیقه ۷۸ بازی با فولاد خوزستان به جای مهدی عبدی وارد زمین شد. پاکدل در حالی به تازگی به تمرینات گروهی ملحق شده که مصدومیت اخیر او را برای مدتی از تمرینات گروهی دور کرده بود اما اکنون با انگیزه‌های ویژه‌ای در تمرین و بازی‌های حضور دارد و سایر همبازیانش را همراهی می‌کند.

شنیدیم یکی از دلایل اصلی انگیزه متفاوت حامد پاکدل، مطرح شدن اسم مهاجم سابق استقلال برای پیوستن به پرسپولیس بوده است. این روزها اخبار متنوعی مبنی بر خرید شیخ دیاباته و حضور قریب الوقوع این بازیکن بلند قامت در پرسپولیس مطرح شده و گفته می‌شود یکی از مهاجمان تیم جدا خواهد شد!

هرچند شانس شرزود تمیروف برای خروج از لیست پرسپولیس در صورت خرید جدید بیشتر است اما به هر حال پاکدل با انرژی فوق العاده ای جلوی فولاد خوزستان بازی کرد. او نشان داد آماده است در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فواد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بازی بهاران حامدولوکاروازاول بزاریحیی
  • کیسه سوز اعظم IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    پرسپولیس در نیمه اول باید از شیرزود و سیامک نعمتی استفاده کند چون فیزیکی تر هستند وروی دفاع حریف فشار میارن مخصوصآ تمیرون که قدرت بدنی خوبی داره و دفاع حریف رو خسته میکنه وشوت زن هم هست در نیمه دوم از دقیقه شصت که تیم حریف خسته شده باید صادقی تکنیکی وعیدی رو بیاره تو بازی که دفاع خسته در کنترل اونها دچار اشتباه میشه ضمنآ پرسپولیس حتمآ به یک مهاجم هدف وسر زن تو مایه های مغانلو نیاز داره که انرژی هم باشه ضمنآ در بازی فولاد علیشاه دو موقعیت بدست آورد که میتونست با پاس دادن به بازیکن کناریش که در موقعیت بهتر گلزنی بود می تونست عملکرد خوبی داشته باشه که با خود خواهی هر دو توپ را سقف آسمان فرستاد جایی که باید شوت بزنه بزنه جایی که باید پاس بده باید با چشم باز وخلاقیت پاس بده ضمنآ در شوت زدن باید تمرین بیشتری کنه چرا همش زیر توپ باید وسط توپ برای شوت زدن انتخاب کنه که توپ در ارتفاع کم بره تو گل این وظیفه مربی است که ایراد آنان را گشوشزد کند تا تیم نقاط ضعفش برطرف وبازی به بازی عملکردش بهتر شود به امید موفقیت تیم پرسپولیس بزرگ در بازیهای بعدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی