نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر در ۲ هفته ابتدایی موفق به گلزنی نشد.

در فصل نقل و انتقالات به نظر می‌رسید که پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در خط حمله به مشکل خواهد خورد  که این اتفاق پس از ۲ هفته افتاد. سرخپوشان در بازی هفته اول برابر ذوب‌آهن به تساوی بدون گل دست یافتند تا برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر، لیگ را بدون گل زده آغاز کنند. پرسپولیس در هفته دوم هم در گلزنی ناکام ماند تا برای نخستین مرتبه در تاریخ لیگ برتر در پایان هفته دوم برابر گل زده این تیم عدد صفر درج شود.

پرسپولیس در کنار فولاد و صنعت نفت، تنها تیم‌های بدون گل زده لیگ هستند. طولانی‌ترین زمانی که پرسپولیس برای به ثمر رساندن اولین گل فصل صبر کرد، ۱۳۲ دقیقه بود که در لیگ بیستم اتفاق افتاد که در این دوره شاگردان گل‌محمدی رکورد جدیدی در آغاز لیگ به جای گذاشتند.

طولانی ترین زمانی که پرسپولیس برای گل زدن صبر کرد/ ۸۳ دقیقه تا ثبت بدترین رکورد تاریخی سرخ ها

ادامه گل نزدن‌های پرسپولیس ممکن است این تیم را در معرض شکستن یک رکورد دیگر قرار دهد. پرسپولیس که فصل گذشته بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، آخرین گلش را در هفته پایانی، در دقیقه ۲۴ توسط امید عالیشاه مقابل فجرسپاسی به ثمر رساند. پرسپولیس از آن مقطع تاکنون ۲۴۶ دقیقه است که در گلزنی ناکام بوده است. با حضور یورگن لوکادیا شاید پرسپولیس امیدوار به شکستن این طلسم باشد. بدترین آمار پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر در لیگ دوازدهم اتفاق افتاد. پرسپولیس در آن دوره پس از آنکه در هفته سوم به ‌گهر درود گل زد تا هفته هفتم که دروازه فولاد را باز کرد ۴۱۹ دقیقه گل نزد.

پرسپولیس هفته بعد در اراک با آلومینیوم بازی خواهد کرد و در هفته چهارم میزبان صنعت نفت آبادان است. اگر پرسپولیس تا دقیقه ۸۳ بازی صنعت نفت نتواند قفل دروازه حریف را باز کنند بدترین آمار این تیم در تاریخ لیگ برتر ثبت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    دوران پسا پاپا
    • فرزاد ملقب به فری IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      اینو خیلی باحال گفتی🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی