۰
پایان شایعات؛ اولین واکنش گزینه پرسپولیس به درخواست جدایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی جدایی خود از این تیم قطری را تکذیب کرد.

تمایل العربی برای به خدمت گرفتن عمر السومة باعث شده بود تا گمانه زنی هایی درخصوص احتمال جدایی مهرداد محمدی بازیکن ایرانی این تیم مطرح شود. برای حضور مهاجم سوری، باید نام یکی از بازیکنان خارجی العربی از لیست خارج می شد که این مسئله سبب شد برخی اخبار درباره جدایی محمدی به گوش برسد.

با این حال، رسیدن پیشنهاد الشباب عربستان به آرون بوپندزا به معنای ماندگاری محمدی در العربی بود اما از صبح امروز و با ادعای روزنامه الرایة که یکی از معتبرترین روزنامه های قطر است، شایعات جدایی محمدی مجددا شکل گرفت.

بازیکن ایرانی العربی در چارچوب هفته دوم لیگ ستارگان قطر در دربی حساس برابر الریان عملکرد بسیار خوبی داشت و زننده گل دوم و پیروزی بخش تیمش بود اما به دلیل مصدومیت دیدار هفته سوم مقابل المرخیه را از دست داد و به نظر می رسد همین مسئله باعث شد تا روزنامه قطری مدعی جدایی محمدی شود.

الرایة در شماره امروز خود نوشته بود که محمدی با ارائه درخواستی به مدیران العربی خواستار جدایی از این تیم شده و به همین دلیل باشگاه قطری به فکر فروش بازیکن ایرانی خود افتاده تا با بهترین پیشنهاد، محمدی را به فروش برساند.

این اخبار باعث شد تا با محمدی تماس گرفته و درباره اخبار منتشر شده از او سوالاتی را مطرح کنیم که این بازیکن در گفتگوی کوتاه تمامی این شایعات را رد کرد و گفت که هیچ درخواستی برای جدایی نداشته است.

محمدی در این صحبت های کوتاه اعلام کرد: من در بیمارستان حضور داشتم. در بازی قبل مصدوم شدم و مشغول درمان پایم بودم. برای انجام فیزیوتراپی به کلینیک آسپیتار رفتم و از هیچ چیزی خبر ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای جدایی به مدیران العربی پیام داده است، گفت: من اصلا هیچ درخواستی نداده ام و زمانیکه صبح امروز بیدار شدم، اخبار را خواندم که به هیچ وجه صحت ندارد.

بدین ترتیب باید اعلام کرد که محمدی در تیم العربی ماندگار است و شایعات پیرامون جدایی او صحت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی