سکوت معنی دار استقلال درباره میزبانی ملوان!/ انزلی با ۲۰۰ تماشاگر میزبان مسابقه بدون تماشاگر بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساعتی پیش از شروع بازی استقلال و ملوان تصاویری از ورزشگاه انزلی به تهران مخابره شد که به نظر می‌رسید مسئولان تیم تهرانی به شدت از شرایط موجود ناراضی اند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی درحالی روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد که به تازگی دو تن از بازیکنان فصل گذشته استقلال با پایان یافتن کارهای خدمت سربازی شان به استقلال برگشتند.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلال بودند که در زمستان سال گذشته و پس از دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح برای گذراندن خدمت سربازی به باشگاه ملوان رفتند اما بعد از گذشت حدود چهار ماه یکی با معافیت و یکی دیگر با کفالت، کارت پایان خدمت شان را گرفتند و به تمرینات تیم سابقشان برگشتند.

در این میان تیم بندر انزلی در شرایطی میزبان تیم استقلال بود که سازمان لیگ اعلام کرد مسابقه این تیم باید بدون تماشاگر برگزار شود اما تصاویر ارسالی از ورزشگاه این شهر بیژن طاهری را نشان می‌داد که در حال جر و بحث با پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان است و به حضور حدود ۲۰۰ نفر تماشاگر در ورزشگاه اعتراض دارد.

پیش از آن نیز ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در بدو ورود به ورزشگاه نسبت به حضور تعدادی تماشاگر جلوی اتوبوس استقلال بیرون در ورزشگاه (جایی که کاروان استقلال به استادیوم رسید) معترض شده بود و این موضوع را برای تیمش خطرساز دانسته و به نیروهای انتظامی نیز انتقال داد. محمد مومنی عضو هیأت مدیره استقلال نیز در تازه ترین اظهاراتش به همین بحث خطرناک بودن محل توقف اتوبوس استقلال اشاره کرده است. حتی خبردار شدیم مدیر تیم استقلال نیز این مسایل را با ناظر فدراسیون در میان گذاشته است.

سکوت معنی دار استقلال درباره میزبانی ملوان!/ انزلی با ۲۰۰ تماشاگر میزبان مسابقه بدون تماشاگر بود

اما نکته عجیب در پایان دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی سکوت مسئولان باشگاه استقلال در قبال این مسایل و مشکلات مانند چمن بلند زمین مسابقه بود! مشکلاتی که پیش از این اکثر تیم‌ها در ارتباط با میزبانی حریفانشان نسبت به آن واکنش نشان می‌دادند اما همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی سه بر یک مقابل ملوان سوار اتوبوس شده و به رشت برگشتند و در طول این مدت صحبتی علی هیأت فوتبال انزلی و باشگاه ملوان انجام ندادند.

ناگفته نماند؛ محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که به تازگی با دریافت کارت پایان خدمتش از ملوان به استقلال برگشته در این دیدار روی نیمکت تیم استقلال حضور داشت اما روبروی ملوان به میدان نرفت. سیاوش یزدانی نیز به دلیل آماده نشدن کارت بازی اش در این مسابقه غایب بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عباد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    این طاهری آدم رو یاد { تناردیه} رمان بینوایان میاندازد مدام گوئی درحال گدائی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی