حریف سوم استقلال و ایجاد سردرگمی برای کادر فنی آبی‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در هفته سوم بازی ها باید پذیرای تیم مس کرمان باشد.

حریف سوم استقلال یک سردرگمی برای کادر فنی این تیم ایجاد کرده است. این تیم بعد از شکست ۳-۲ در برابر نفت مسجد سلیمان در هفته نخست در بازی دوم ۷ تغییر در ترکیب ایجاد کرده است و مشخص نیست برای بازی سوم با چه ترکیبی به میدان خواهد آمد.

مس کرمان در بازی با نفت مسجد سلیمان با این ترکیب به میدان آمد: آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، علی تهامی، جلال عبدی، محمد ستاری، عارف زینلی، حسین دوستدار، احمد نصیری، سامان تورانیان، شیروین بزرگ و امید کاظمیان.

اما ترکیب مس در بازی با پیکان از این قرار بود: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی‌فر، امیرحسین عسگری، حسین دوستدار، میلاد خدایی، احمد نصیری، محمد صبوری، محمد قاسمی نژاد، عارف رستمی، مهرداد آوخ و امین کاظمیان

مس در بازی با پیکان هر چهار مدافع خود را نسبت به بازی نخست تغییر داد. البته یکی از مدافعانی که در ترکیب این تیم به میدان آمد در بازی نخست در پست هافبک به میدان رفت. در بازی با پیکان سه هافبک تیم مس تغییر کردند. از بین دو مهاجم هم یکی تغییر کرد.

آیا فرزاد حسین خانی در بازی با استقلال تهران هم باز هم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟

در حالی که مس در بازی نخست و در مصاف با نفت مسجد سلیمان ۳-۲ بازنده شد در بازی دوم سه گل به تیم پیکان زد و حالا با امیدواری و روحیه بالا به تهران می آید تا در استادیوم آزادی میهمان آبی ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    لنگیانظری ندارن ؟؟؟؟؟؟؟
  • کیسه دوغی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    مس کیسه روب آتیش میکشه
  • فواد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    با گل مهردادآوخ بندری مث برندست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی