نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
۱ |
۰
غرامت ۶ میلیاردی استقلال بابت جدایی دو بازیکن؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن تیم استقلال برای جدایی از این تیم غرامت سنگینی را از مسئولان این باشگاه خواستار شدند.

استقلال به فاصله ۴۸ ساعت تا رویارویی با ملوان بندر انزلی تصمیم به کنار گذاشتن سه بازیکن کرد که سید محمد حسینی هم یکی از آنها بود. مدافعی که در مهلت نقل و انتقالات تابستانی از هوادار جدا شد و به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست اما بدون اینکه حتی یک بازی رسمی هم در ترکیب ثابت آبی‌پوشان انجام بدهد او را کنار گذاشتند.

حسینی به شدت از از رفتار مدیران استقلال ناراحت است و صراحتاً مدعی شد  این تصمیم را غیرفنی می‌داند. حسینی همچنین اعلام کرده بود حاضر نیست به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم دیگری شود و اگر لازم باشد از استقلال غرامت هم خواهد گرفت. در همین خصوص خبردار شدیم مذاکرات ابتدایی آغاز شده و ظاهراً مدیر برنامه‌های حسینی از استقلال غرامت ۳ میلیارد تومانی درخواست کرده است. چون می‌گوید موکلش به خاطر حضور در استقلال پیشنهادات خوبی را رد کرده و حالا باید  کاری کنند تا حداقل از نظر مالی متضرر نشود.

از سوی دیگر ارسلان مطهری نیز به شدت از مسئولان این باشگاه شاکی است و او هم اعلام کرده با دریافت غرامت از این باشگاه جدا می‌شود. باید دید اشتباه مدیران استقلال در جذب بازیکنانی که ساپینتو روی آنها نظر ندارد چگونه توسط آنها حل و فصل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    مزقونو با خودت نبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی