نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جوانان والیبال رودردروی چشم بادامی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

کشورهای کره جنوبی و ایران در جدول افتخارآفرینان این مسابقات رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند که دو کشور ۶ مدال طلا و عنوان قهرمانی و سه مقام نایب قهرمانی در پرونده افتخارات خود دارند.تنها تفاوت دو تیم در جدول افتخارات، تعداد مقام سومی است که کره‌جنوبی سه عنوان و ایران دو مقام سومی دارد و به دلیل یک مدال برنز ایران در رتبه دوم بعد از کره‌جنوبی قرار دارد.

 در این رقابت‌ها ۱۷ تیم شرکت دارند که در شش گروه قرار گرفته‌اند و تیم ایران  در گروه دوم با ژاپن و هند همگروه شده است که طبق برنامه در روز اول این تورنمنت ساعت ۱۵:۳۰ با ژاپن بازی می‌کند. غلامرضا مومنی مقدم در این دوره تیمش را با ترکیب عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور به بحرین آورده است.همچنین از حضور پیمان اکبری به عنوان مدیر فنی نیز بهره‌مند می‌شود.

سایر تیمها نیز در گروه A بحرین، هنگ‌کنگ و عربستان سعودی، گروه C کره‌جنوبی، قطر و کویت، گروه D تایلند و امارات، گروه E عراق، استرالیا، بنگلادش و در گروه F تیمهای چین، چین‌تایپه و پاکستان قرار گرفته اند.

به گفته مومنی مقدم ژاپنی‌ها حریف سرسختی هستند و جدال با این تیم سرنوشت بازیها را مشخص می‌کند: «ژاپنی‌ها تیم خوبی را به منامه آورده اند و از مدعیان کسب جام محسوب می‌شوند. به نظرم رقابت سختی داریم چرا که در مسابقه اول همیشه هر تیمی شرایط ویژه ای دارد.به هر حال ما آماده این رقابت هستیم. شاگردانم بعد از حضور در جام کنفدراسیون آسیا به آمادگی خوبی رسیده اند و امیدوارم که در دیدار مقابل ژاپن موفق باشیم و پیروز شویم.»

او در ادامه تاکید می‌کند: «خوشبختانه شرایط تیم جوانان خوب و مناسب است و هر برنامه را آن طور که می‌خواستیم، پیش بردیم.درمدت حضور در بحرین هم تمرینات منظمی داشتیم و فدراسیون والیبال بحرین همکاری خوبی با تیم ایران داشت. شرایط میزبانی هم خوب است و امیدوارم ادامه دار باشد. بازی افتتاحیه مسابقات را ایران و ژاپن برگزار می‌شود.»

برنامه دوشنبه ۳۱ مرداد

ساعت ۱۵:۳۰ ژاپن – ایران

ساعت ۱۸ کره‌جنوبی – قطر و عراق – بنگلادش

ساعت ۲۰:۳۰ هنگ کنگ – عربستان و چین – پاکستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی