کار سخت سربازهای استقلال در تیم ساپینتو/ کدام ستاره نیمکت نشین می‌شود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یزدانی و مرادمند این روزها و درست ۶ ماه پس از اعزام به خدمت به تمرینات استقلال بازگشته‌اند.

 در اسفند ماه سال گذشته دو مدافع اصلی تیم مجیدی به خدمت سربازی فراخوانده شدند. فرهاد برای جبران جای خالی این دو مدافع سیلوای برزیلی را جذب کرد و خوش شانس بود که عارف در بهترین زمان ممکن از بند مصدومیت رها شد.

خط دفاع استقلال پس از آن اتفاق دچار مشکل نشد و با عملکردی مشابه و با ثبت بهترین رکوردها کارش را به پایان رساند. استقلالی‌ها که امید چندانی به معافیت دو سرباز خود نداشتند و دانشگر را هم در راه اصفهان دیده بودند، عجولانه وارد نقل و انتقالات شدند و ضمن تمدید با همه مدافعان خود، سید محمد حسینی را هم جذب کردند.

بازگشت سربازها معادله مدیران را به هم زد و ساپینتو را وادار کرد تا یکی از مدافعان خود را در لیست مازاد قرار دهد. همانطور که پیش بینی می‌شد حسینی در لیست خروج قرار گرفت تا جایی برای بازگشت یزدانی باقی بماند.

نکته قابل توجه اما تغییر سیستم ساپینتو در انزلی بود. اگر قرار باشد در ادامه فصل هم آبی‌ها با سیستم ۴ دفاعه به زمین بروند، باید دو مدافع سرشناس روی نیمکت بنشینند و ساپینتو برای انتخاب دو بازیکن از بین سیلوا، مرادمند، غلامی و یزدانی کار سختی خواهد داشت.

با توجه به ناآماده بودن مرادمند و یزدانی فعلا غلامی و سیلوا اولویت‌های ساپینتو خواهند بود و باید دید چه زمانی نوبت به سیاوش و حسین می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    فعلاً سیاوش باید از نظر جسمی و روحی آماده باشه. مرادمند از بازی چهارم میتونه بازی کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی