نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عصبانیت شدید سرمربی آبی‌ها بعد از باخت سنگین/ این تیم نیاز به تقویت دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست سنگین چلسی باعث ناراحتی شدید توماس توخل شده و او خواهان بازیکنان بیشتر برای تقویت تیم است.

چلسی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه الند رود میهان لیدز یونایتد بود و با نتیجه ۰-۳ شکست خورد.

توماس توخل سرمربی چلسی، پس از باخت سنگین تیمش  در این بازی، ضمن انتقاد شدید از بازیکنان، اعلام کرد که به بازیکنان جدید نیاز دارد. این شکست نخستین باخت آبی‌ها در لیگ برتر این فصل بود و خشم توماس توخل را به همراه داشت چون ستاره‌های این تیم به خصوص ادواردو مندی دروازه بان سنگالی چلسی اشتباهات فاحشی انجام داد.

سرمربی آلمانی آبی‌های لندن پس از بازی از بازیکنانش انتقاد و اعلام کرد که به بازیکنان جدید نیاز دارد تا در ادامه فصل بتواند با رقبأ برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند. او در این مورد گفت: «ما از عملی کردن برنامه خود دست کشیده و ایده‌های متفاوتی پیاده کردیم. آنچه در ابتدای بازی انجام شد، خواسته ما از بازیکنان بود و در ادامه تکرار نشد. در حقیقت آنچه باعث ارائه نمایشی قوی از سوی چلسی شده بود دیگر در زمین دیده نشد و همین باعث شد بازی یکنواخت شود و در این مقطع ما دو گل به حریف هدیه دادیم، همین.»

توخل در ادامه گفت: «همه چیز اشتباه پیش رفت و این روند از دیروز شروع شد. پروازی برای سفر ما نبود و ما با اتوبوس آمدیم. بازیکنان می‌توانستند با پرواز بیایند، اما برای کادر فنی بلیت نبود. در هر صورت تیم به تقویت نیاز دارد و تلاش داریم تا این کار را انجام دهم.»

چلسی بیش از ۱۷۰ میلیون پوند در دوران تاد بولی مالک جدید باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرج کرده و ستاره‌های زیادی به استمفوردبریج آمده‌اند. اما به نظر می‌رسد که برنامه توخل برای تقویت بیشتر تا پایان پنجره در اول سپتامبر ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی