پپ گواردیولا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچسترسیتی به سختی کار تیمش در شب توقف مقابل نیوکاسل اعتراف کرد اما آن را باعث باارزش‌تر جلوه داده شدن افتخارات مردان او در فصول گذشته دانست.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از تساوی ۳-۳ این تیم در خانه نیوکاسل در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در دیداری که مردان او با وجود پیش افتادن از حریف سه گل متوالی دریافت کردند و در نهایت به سختی از شکست گریختند، به تمجید از آنها و جنگندگی‌شان پرداخت و گفت: «مشخص بود که ممکن است ما نتوانیم این بازی را ببریم. نیوکاسل دارد به یکی از سرسخت‌ترین رقبای ما تبدیل می‌شود و در این شکی نیست. لیدز هم چلسی را شکست داد. پس لیگ برتر دیگر برای همه تیم‌هایش یک رقابت بسیار سخت است و این نشان می‌دهد که ما در این ۵ سال گذشته چه کار حیرت‌آوری انجام داده‌ایم و بعد از این هم این رقابت‌ها چقدر می‌تواند سخت باشد. برای من همین که دیدم تیمم تا انتهای مسابقه جنگید کافی است.»

گواردیولا ادامه داد: «فوتبالی قابل قبول را ارائه کردیم. شروع‌مان هم خوب بود. در برخی از نبردهای فردی مغلوب شدیم و بازیکنان حریف را برای فرار آزاد گذاشتیم. به محض اینکه بازی باز شد، آنها ۲۰ دقیقه از ما بهتر بودند. با این حال تیم ما دوباره نشان داد که سیتی چه تیمی است. در بازی‌های بعدی باید در زمان بیشتری در یک سوم دفاعی حریف صاحب توپ باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی