نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره‌ای که زیر سایه مسی، نیمار، امباپه قرار گرفت/ رهبر مخفی پاری‌سن‌ژرمن کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس کاپیتان پیشین رئال‌مادرید با سابقه روشن و بزرگی‌اش زیر سایه سه ستاره نامدار پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

بمبی که نزدیک بود منفجر شود، به نظر می‌رسد پس از پیروزی تماشایی ۷-۱ پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی خود که در آن کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی سهمیه گلزنی خود را به دست آوردند، خنثی شده است.

با این حال، بحران پنالتی‌گیت که با درگیری نیمار و امباپه شروع شده بود، نه تنها با دخالت مربی، بلکه با دخالت یکی دیگر از ستاره‌ها و رهبران پاری‌سن‌ژرمن جمع شد، کسی که سابقه و بزرگی‌اش زیر سایه سه ستاره نامدار پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

سرخیو راموس کسی است که کریستوف گالتیه در داخل و خارج از زمین او را به عنوان یکی از رهبران تیم انتخاب کرده است. پس از اولین فصلی که او فراموش شد، حالا مدافع میانی اسپانیایی نه تنها در زمین، بلکه در رختکن نیز به یکی از بازیکنان کلیدی تیم پاریسی تبدیل شده است.

سرمربی فرانسوی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نانت که قهرمانی سوپرجام را به آنها داد در مورد بازیکن سابق رئال مادرید، گفت: «راموس یکی از ستون های رختکن تیم است. این نوع از فوتبالیست‌ها چه بازی کنند و چه نکنند تجربه بالایی را برای تیم به ارمغان می‌آورند.»

اهمیت نقش راموس وقتی بیشتر شد که روزنامه لوپاریزین گزارش داد این مدافع یکی از کسانی بود که در زمانی که تنش بین نیمار و امباپه شکل گرفت اقدام بهبود رابطه آنها کرد و نقش میانجی را ایفا کرد. رسانه فرانسوی توضیح داد که در نیمه اول بازی مقابل مون‌پلیه، این سرخیو راموس بود که بین این دو مداخله کرد تا از اصطکاک بیتشر در رختکنی که جو بدی در آن حاکم بود جلوگیری کند و تیم بتواند با آرامش بیشتری برای نیمه دوم وارد زمین شود. آنها همچنین تاکید کردند که در روزهای اخیر کاپیتان سابق رئال چهره‌ای مهم در تیم پاری‌سن‌ژرمن شده است، زیرا او نه تنها با نیمار و امباپه رابطه خوبی دارد، بلکه با لیونل مسی نیز با وجود اینکه سابقه‌ رقابت طولانی داشته، رابطه خوبی دارد.

راموس پس از اولین فصل ناموفق که با مصدومیتش همراه شد، در حال پیشرفت است. پس از گذراندن یک پیش فصل خوب، این فوتبالیست ۳۶ ساله تبدیل به عضو ثابت ترکیب اصلی تیم گالتیه شده که او را در سه بازی اخیر در خط دفاعی سه نفر مشتکل از مارکینیوس و پرسنل کیمپمبه جا داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی