استقلالی‌ها باید به بانوان هدیه بدهند/ امیدوارم حضور خانم‌ها در استادیوم تبعات نداشته باشد/ ورود بانوان از بازی استقلال را به فال نیک می‌گیرم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نایب رئیس اسبق بانوان فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم ورود بانوان به ورزشگاه تبعاتی نداشته باشد و تاثیرات مثبت آن را در ادامه مسابقات لیگ ببینیم.

فریده شجاعی، نایب‌رئیس اسبق بانوان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اخبار روزهای گذشته درباره صدور مجوز ورود بانوان به استادیوم آزادی در حاشیه بازی تیم‌های استقلال و مس کرمان اظهار داشت: بنده هم به عنوان یکی از کسانی که در فوتبال مسئولیت داشته ام و زندگی خانوادگی ام نیز با این موضوع عجین شده بود از این بابت خیلی خوشحالم. این اتفاق مهم و قطعاً تاریخی را به جامعه ورزشی بانوان و طرفداران این رشته به ویژه بخش مهمی‌از اجتماع که خانم‌ها آن را تشکیل می‌دهند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: اینکه بانوان از این پس بتوانند به استادیوم‌ها بروند و مسابقات باشگاهی را ببینند کم اتفاقی نیست. چون این موضوع و بحث حضور بانوان در خیلی از رشته‌ها حل و فصل شده بود و انتظار می‌رفت در رابطه با فوتبال هم اتفاق بیفتد. باعث خوشبختی است که این موضوع در رابطه با فوتبال هم تحقق پیدا میکند.

همسر زنده یاد پورحیدری افزود: اینکه این اتفاق از بازی استقلال و مس کرمان استارت می‌خورد نیز باعث خوشحالی بنده است. چون پیش از این در مسابقات ملی و باشگاهی آسیا بانوان می‌توانستند به استادیوم بیایند اما در رقابت‌های داخلی و باشگاهی ایران شاهد چنین موضوعی نبودیم. از رسانه خبر ورزشی هم تشکر می‌کنم که می‌دیدم در این مدت مجدانه و با پشتکار زیاد در این باره مطلب منتشر می‌کرد و با افراد مختلف مصاحبه داشت.

استقلالی ها باید به بانوان هدیه بدهند/ امیدوارم حضور خانم ها در استادیوم تبعات نداشته باشد/ ورود بانوان از بازی استقلال را به فال نیک می گیرم

مسئول اسبق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: این‌ها همه دست به دست هم داد تا در نهایت مشکل ورود بانوان برطرف شود. شاید اگر این پیگیری‌ها نبود امروز به این نقطه نمی‌رسیدیم. از همه کسانی که در این ارتباط تلاش کردند و سهمی‌در این باره داشتند تشکر میکنم چون این حق بانوان ایرانی است که بتواند وارد استادیوم شوند و فوتبال را از نزدیک ببینند.

شجاعی تاکید کرد: امیدوارم هیچ مشکل خاصی هم در این باره به وجود نیاید. این را پیش بینی می‌کنم که با حضور بانوان در استادیوم فضای فرهنگی استادیوم‌ها هم روز به روز بهتر خواهد شد. بسیاری از آنهایی که به استادیوم می‌روند در حضور بانوان رعایت خیلی مسائل را می‌کنند. حتی اگر مشکلاتی بین خودشان وجود داشته باشد قطعاً با حضور بانوان آنها را کنار میگذارند.

نایب رئیس اسبق بانوان فدراسیون فوتبال که در دوران فعالیتش بارها پیگیر موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود بدون تهدید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خودمان اقدام به این کار می‌کردیم تا موضوع تعلیق فوتبال کشورمان به وجود نیاید گفت: من شخصاً معتقدم ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. ایرادی ندارد! شاید در این شرایط قدر این موقعیت را بیشتر بدانیم. حالا که به این سختی مجوز ورود بانوان صادر شده آن‌ها هم رعایت خیلی مسائل را خواهند کرد تا این موضوع تداوم پیدا کند و بانوان بتوانند برای همیشه از تماشای فوتبال از نزدیک لذت ببرند.

استقلالی ها باید به بانوان هدیه بدهند/ امیدوارم حضور خانم ها در استادیوم تبعات نداشته باشد/ ورود بانوان از بازی استقلال را به فال نیک می گیرم

فریده شجاعی تاکید کرد: امیدوارم بانوان هم قدر این دستاورد مهم را بدانند و از این فرصت به شکل مطلوبی استفاده کنند.

وی در این باره که استارت این اتفاق از بازی استقلال زده می‌شود گفت: تفاوتی نمی‌کند! این جوانان همه بچه‌های ایران هستند و حالا قرعه به نام استقلال افتاد که البته باعث افتخار است. ولی مهم ترین چیز این بود که تابوی حضور بانوان در استادیوم شکسته شود تا این اتفاق که سالهاست همه اهالی فوتبال به دنبال آن هستند رخ بدهند. امیدوارم این موضوع تبعاتی نداشته باشد و تاثیرات مثبت آن را در ادامه مسابقات لیگ ببینیم.

همسر پورحیدری، سرمربی فقید تیم استقلال درباره عملکرد این تیم در دو بازی ابتدایی توضیح داد: در ابتدای مسابقات نمی‌توان خیلی درباره تیم‌ها نظر داد. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. به هر حال با وجود نفرات خوب و سرمربی که امسال استقلال به خدمت گرفته ما مطمئن هستیم این تیم با بردهای آتی، شکست مقابل سپاهان را جبران می‌کند و روز به روز بهتر میشود. بازی با مس کرمان هم در تهران است و امیدوارم استقلالی‌ها در این بازی هدیه مناسبی به بانوان استقلالی که برای تماشای مسابقه به استادیوم می‌روند بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هلیا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    واییی خداروشکر
  • هستی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    ایوللل
  • مبینا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    چرا تبعات دارععههعههههههنیتیمیدیخسپسخصدسهسنایمیاب هند بمبتنببمدبهب
    • رضایاک IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      😂😂😂😂و‌خداوند اسپیس را آفرید😂😂😂😂
  • رضایاک IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    من موندم کیسه مگه طرفدار هم داره که تازه،،،!!! طرفدارِ خانم هم داشته باشه؟؟؟🤔🤔
  • زهرا IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    🌹🌹🌹
  • خبر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    هورااا
  • خبر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    هورااا
  • خبر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    هورااا
  • خبر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    هورااا
  • خبر IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    برای پین کردن، افزودن، یا حذف کلیپ‌ها، از نماد ویرایش استفاده کنید.
  • احمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    والا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی