نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
توضیحات درویش در خصوص جذب مهاجم خارجی/ تا اینجای فصل ۲ باشگاه علیه پرسپولیس اقدام کرده‌اند/ نباید مثل راهزن‌ها به یک تیم حمله شود
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: عمیقا احساس می‌کنم پرسپولیس هیجان‌انگیزی را در لیگ امسال خواهیم دید هر چند به نظر می‌رسد بعضی، از همین حالا شمشیر از رو بسته‌اند.

 رضا درویش در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره پاره‌ای مسائل روز توضیح داد. وی ابتدا درباره اقدامات باشگاه برای جذب بازیکن جدید گفت: مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیات مدیره و سرمربی پیش می‌رود. آن‌چه مسلم است این که با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل و انتقالات کامل محقق شود.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: می‌خواهم با هواداران راحت صحبت کنم. واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند. این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم. نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود؛ ولی حتما برنامه خود برای حضور مهاجم جدید را عملی می‌کنیم و کارها طبق روال پیش می‌رود.

رضا درویش همچنین درباره اظهارات مدیرعامل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: درک نمی‌کنم چه تناسبی داشت که در حین صحبت درباره مسائل باشگاه خودشان، پای پرسپولیس و بازیکن آن را به میان بکشند در حالی که بحث بر سر چیز دیگری بوده است. دو موضوع هیچ ربطی به هم نداشتند. رفتار و گفتار مدیران باشگاه‌ها باید سرلوحه‌ای مناسب باشد. همین حالا، گفتن این حرف‌ها در ارتباط با همتای خودم در باشگاهی دیگر برای من آسان نیست ولی چون بحثی را مطرح کرده‌اند و در روزهای اخیر مسائل دیگری از سوی باشگاه‌های دیگر هم روی داد، ناچار از بیان مسائلی هستم.

وی‌گفت: این بغضی که بعضی نسبت به پرسپولیس دارند، قابل درک نیست. وقتی این مسائل سلسله وار روی می‌دهد طبیعی است که هواداران فوتبال از آن برداشت عداوت می‌کنند. چرا باید فرهنگ عداوت در فوتبال ایران رشد یابد. الان همه بی‌تفاوت هستند. شاید فکر می‌کنند حالا مگر چه می‌شود علیه پرسپولیس که ۵ سال پیاپی قهرمان بوده، هجمه بی‌سبب بشود. فردا که کار بیخ پیدا می‌کند، ورزشگاه در یک شهرستان به میدان جنگ بدل می‌شود، یا مثل راهزن‌ها به کاروان یک تیم حمله می‌شود تازه همه به فکر چاره می‌افتند ولی کار از کار گذشته است. بله رقابت داریم. ممکن است مشکلات و اختلاف‌های حقوقی به وجود آید، خب باید در مرجع خودش رسیدگی شود. این حرف‌های پوپولیستی و شکایت‌های روی هوا، دیگر معنی ندارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که امروزه شاهد هستیم، فضای هواداری به سمت بحث‌های کارشناسی و فنی پیش می‌رود واقعا جایی برای بحث‌های بی‌اساس و دم دستی از سوی مدیران نیست که در بالاترین سطوح قرار دارند. این رویکرد شایسته ما مدیران باشگاه‌ها نیست. در همین مورد سوال من این است که واقعا موضوع و اتهام وارد شده از سوی مدیرعامل ذوب‌آهن چه ربطی به مشکلات آن‌ها داشت؟! خب ما هم مشکل داشتیم و با پنجره بسته نقل و انتقالات روبه‌رو بودیم. شاید هم بیشتر از ذوب‌آهن ولی مرحله به مرحله جلو رفتیم و یک روز هم اعلام کردیم پنجره باز شده است کسی هم متعرض نشد. الان از توضیحات خود ایشان معلوم است اقدامات را یکباره انجام نداده‌اند. خب به خودشان مربوط می‌شود ولی چرا پای یک موضوع بی ربط و ما را وسط می‌کشند؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ادعا باید ربط و منطق داشته باشد. چرا کد غلط به هوادار خودشان می‌دهند تا مردم به جان هم بیفتند. هواداران فوتبال که منفعتی از فوتبال ندارند. تنها بهره‌ آن‌ها نهایت امر دل خوش و سرگرمی و شور و هیجان است. چرا باید آن‌ها را به جان هم بیندازیم و ترویج دشمنی کنیم آن هم با دادن کدهای غلط فقط برای این که کار خودمان را توجیه کنیم. خب کمیته اخلاق این گونه مواقع می‌تواند وارد عمل شود، چه بسا لازم است در همین ابتدای فصل وارد شود قبل از این که لیگ پر شود از جنگ و جدال و زد و خورد.

وی ادامه‌ داد: تا همین جا دو باشگاه علیه پرسپولیس رفتار نامناسب داشته‌اند ولی برخوردی نمی‌شود، این قدر کاری نمی‌شود تا از یک جایی به بعد ما مجبور به مقابله می‌شویم و درست همان زمان همه دست به کار می‌شوند از مراجع قانونی تا رسانه‌هایی که قلم فرسایی می‌کنند. پرسپولیس را هم بدهکار می‌کنند!

رضا درویش افزود: فولاد هم هفته قبل بدون ارائه مستندات علیه پرسپولیس و بازیکن آن ادعایی را مطرح کرد. روی چه حسابی؟ خب آن را ارائه کنند. بازیکن ما، قانونی بازی کرده است. خب مدرک بدهند که قانونی نیست. حالا اگر یک روز باشگاهی ادعایی کرد و حرفش ثابت شد از آن زمان می‌شود بازیکن غیر مجاز. اگر باشگاهی با اسدبیگی طرف قرارداد بود خب برای ثبت آن اقدام می‌کرد.  چرا این اتفاق نیفتاده است؟ این نمی‌شود که هر کس هر چه خواست بگوید یا هر شکایتی خواست مطرح کند. جوسازی و حاشیه‌سازی کنند، برخوردی هم نشود.

رضا درویش در  پایان صحبت‌هایش درباره شرایط تیم گفت: ارزیابی ما این بوده و هست که کادر فنی کاملا مسلط به شرایط است و هدفمند و با برنامه پیش می‌رود. ما تازه در شروع فصل هستیم. دستپاچه شدن فقط کار تیم را سخت‌تر می‌کند. باید متوجه این مسائل باشیم. طبیعی است که بعضی هم با تاثیر روی هر یک از ما بخواهند با ترساندن هواداران، تیم را زیر فشار ببرند. استرس برای نتیجه مساله همیشگی برای هواداران است ولی مجموعه تیم پرسپولیس اعم از کادر فنی و بازیکنان، هوشیار و از روی برنامه جلو می‌روند. من عمیقا احساس می‌کنم پرسپولیس هیجان‌انگیزی را در لیگ امسال خواهیم دید هر چند به نظر می‌رسد بعضی، از همین حالا شمشیر از رو بسته‌اند و خارج از عرف حرفه‌ای فوتبال دنبال برنامه‌های دیگری هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • دریکوند IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    خداوند بیانیه و مصاحبه....
    • حسن IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      جواد چکش خوب ضایع شد
    • ابراهیم IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      آقای درویش عزیز هفته ی سوم شروع شده تا حالا در خواب خرگوشی تشریف داشتید ؟ آخه شما بعد از هفته ی سوم یادتون آمده که باید مهاجم استخدام کنید ؟ چرا با ما بازی میکنید؟ چرا حالا؟ فرض کنید مهاجم آمد چه تضمینی در موفقیت او هست ؟ شما باید پس از اتمام لیگ نقص ها را برطرف میکردید نه پس از شروع لیگ جدید ، از روزی که مهاجم بیاید تا زمانی که با بازیکنان هماهنگ شود چقد زمان نیاز است ؟ یعنی دیگر تمام فرصتها سوخته و‌ما هنوز به فکر ترمیم تیم هستیم.....البته همیشه و در هر شرایطی باید نقصها را بر طرف کرد اما نه اینجوری...‌‌امسال سپاهان قهرمان است استقلال دوم و اگر اتفاق بدتر از این نیفتد سوم خواهیم شد ، و کسی هم نیست که یقه ی مقصر را بگیرد با کمال تاسف ...ما غصه داریم زیرا که یک‌مدیر با تدبیر نداریم.....
    • کوهمره_جروق IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      بحث بیانه نیست.باج ندادن به شغال و کفتار مهمتر از قهرمانی هست
    • سهراب FR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      این هفته توسط دو نفر لنگی ها قهوه ای شدند شیخ استقلالی مهدی سرطلایی
  • داریوش IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اقای درویش ماهوادارها به همه عوامل پرسپولیس اطمینان داریم .واعتماد کامل .این هایی که هجمه به پرسپولیس وارد میکنن هوادار نیستن .به همه هوادارهای پرسپولیس میگم فقط صبرکنید ببینید پرسپولیس امسال چه پرسپولیسی میشه.اقا یحیی امپراطور مامثل کوه پشتتیم.
    • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      😂😂😂امپراطور ابرام تاتلیس
  • سیاوش IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    کثافت ترین باشگاه که فقط کارشون نامردی و ضربه زدن به اقثصاد کشور و هویت ایران و ایرانی و طرفدار گشورهای بیگانه و بلند کردن پرچم دیگر کشورها در بازیهای ملی پرسپولیس توسط کیسه و تراختور کاری بسیار زشت و ناپسند که فقط از عهده این نوع تیمها برمیاد
    • دانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      حق گفتی از حسودی وطن فروشی میکنن
    • بستوزن لنگ IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      زشت ترازادبیات تونیست معلومه توچه خانواده ای بزرگ شدی البته فکرنکنم توخانواده بزرگ شده باسی 🤔🤔🤔🤔
    • آرش IN ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      شما طرفدارهای پرسپولیس اول برید حرف زدن یاد بگیرید بدون فحش و توهین تا شهرستانها که میرید همون برخورد خودتون باهاتون نشه‌. چرا فقط تو تبریز به پرسپولیس حمله میشه و به فحش میبندن بازیکن و مربیش رو؟ یا توی اهواز یا اصفهان یا مشهد؟؟ همونجوری که امروزه نود و دو هزار میلیارد اختلاس رو شد مطمئن باش بزودی هم رو میشه که چجوری ۵ جام به پرسپولیس دادن.
    • محمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      همه مردم میدونند لنگ تیم حکومتیه
  • مافیای قرمز IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    چقدر وقیح هستیی تو. آخه آدم ناحسابی، منطقت میگه لنگ هر کاری بکنه هیچ تیمی حق اعتراض نباید داشته باشه؟؟؟ اسدبیگی رو هواییش کردین و از سر تمرین ذوب آهن بردین باهاش قرارداد بستین اونوقت میگی ذوب آهن بابت این دزدی بیاد از شما تقدییر کنه؟؟؟
    • ساسان IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      بزرگوار اصلا شما متن رو خوندی !؟ یا صرفا به خوندن تیتر اکتفا کردی!؟ فرمودن هر کسی اعتراضی داره خب بره قانونی اعتراض کنه و حق ش رو بگیره نه اینکه فقط در رسانه ها شلوغ کاری کنه. من الان بگم آی دزد دزد شما مگه دزدی !؟ خب باید ثابت کنم ادعام رو وگرنه کار من زدن تهمت و افترا و تشویش اذهان عمومی هستش و باید باهام برخورد بشه. اینجا هم ملاک باید قانون باشه اگر بدون ثبت کردن در هیت فوتبال بازیکن عضو یک باشگاه حساب میشه که حق با ذوب هستش و در غیر اینصورت حق با پرسپولیس هستش این دیگه اینقدر شلوغ بازی لازم نداره
    • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      آدم حالش بد میشه از کامنتای مفت شما... ن ادب حالیتون هست نه منطق. فضای فوتبال رو شما تاسی ها کثیف کردید
  • مافیای قرمز IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    چقدر وقیح هستیی تو. آخه آدم ناحسابی، منطقت میگه لنگ هر کاری بکنه هیچ تیمی حق اعتراض نباید داشته باشه؟؟؟ اسدبیگی رو هواییش کردین و از سر تمرین ذوب آهن بردین باهاش قرارداد بستین اونوقت میگی ذوب آهن بابت این دزدی بیاد از شما تقدییر کنه؟؟؟
    • حامد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      الان تواجازه داری یه شمشیربرداری به هرپرسپولیسی که رسیدی یه ضربه بهش بزنی چون خلاف عقیده ات عمل کردن این منطق شماهاست
    • حمیدرضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      تواگرمنطق داشته ادب رعایت میکردی متاسفم برای انسانهای بی منطق وبی ادب سریع قضاوت نکن قضاوت باید قاضی بکنه نه هرکسی نه خبره داره چی شده یاچی نشده فقط قضاوت الکی میکنی
    • مافیای قرمز IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      در جواب حامد: آخه یه کم منطق داشتن هم چیز بدی نیست. شمشیر و ضربه زدن به هر پرسپولیسی چه ربطی به مطلب من داشت؟ مدیرعاملتون دوست داره هر خلافی بکنه اونوقت هیچ کس صداش درنیاد. به این آدم میگن وقیح
    • مافیای قرمز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      در جواب حامد: آخه یه کم منطق داشتن هم چیز بدی نیست. شمشیر و ضربه زدن به هر پرسپولیسی چه ربطی به مطلب من داشت؟ مدیرعاملتون دوست داره هر خلافی بکنه اونوقت هیچ کس صداش درنیاد. به این آدم میگن وقیح
  • بی افتخار مثل لنگ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    یعنی چرچیل باید پیش این درویش دوره ببینه!! مردک با فولاد بازی کردین و این تیم حق داره بابت بکارگیری بازیکن غیر قانونی (اسدبیگی) از شما شکایت کنه. اونوقت دهنت رو باز میکنی و میگی به فولاد چه ربطی داره؟؟؟ پارسال که رای بازیکن گابنی اومده بود داشتین خودتون رو تیکه پاره میکردین و 20 تا بیانیه دادین. اون موضوع به شما چه ربطی داشت مردک که الان از شکایت طرف مقابلت ناراحت شدی؟؟؟؟؟؟
    • لنگ فاسد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      دمت گرم👌👌👌جانا سخن از زبان ما میگویی روی صحبتم با شماست 👈بی افتخار مثل لنگ
    • بستوزن لنگ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      یکی باید به اینابفهمونه دیگه بابامسعود نیست گنداتونوبپوشونه وهرغلطی دیگه نمیتونین بکنین باید به عدالت درفوتبال عادت کنین ...افتاد
  • منوچهر IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    بشین بابا تو اگه عرضه داشتی از اون هاشمی نسب پولکی شکایت می کردی تا دیگه کسی به خودش اجازه نده هوادارای پرسپولیس رو اونجوری عصبانی کنه اینکاره نیستی بابا برو همون مدیریت سایپا و.....اگه هاشمی نسب با هوادارای استقلال یا تراکتور اون کار رو کرده بود الان اعدامش کرده بودند بعد این بیعرضه های بیرگ بدون هیچ عکس العملی فقط صفحات مجازی رو عامل پیش نرفتن کارها می دونند و واحد حقوقی باشگاه نقش شلغم رو بازی می کنه
  • رضایاک IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    هرچقدرهم تلاش بکنید بازیکن بخرید و...حریف استقلال کبیر نخواهید شد
    • بستوزن لنگ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      مجنونی تو معلوم نیست توجبهه کی هستی توگاهی لنگی گاهی اس اسی میشی گاهی گندو گاهی هم آبی میشی !!!!!!
  • استقلال IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    در طول این سالها ،اینهمه عدوات ودشمنی وحق کشی درمورد تیم استقلال وتیمهای دیگر شد ،حرفی بود؟....خیلی راحت سر بیگناه تیمهای دیگربریده میشه حق طرفداری نداریم اونوقت شما تیم حکومتی دم میزنید باشما دشمنی میشه...جمع کنید بابا خودتونو..بسه این سیاهبازیهارو
    • حسن پرسپوليسی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      میشه بگی در طول سال چه عداوتی با استقلال شد تنها چیزی که من یادمه لیگ پارسال سر تیم های دیگه رو(گلگهر)بخاطر تیم شما بریدن همه هم ميدونند تیمی که حکومتی هست کدوم تیمه اینو میشه از مدیر عامل الانش فهمید که وابسته به چه ارگانی یه
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    تیم حکومتی تیمی هس که طرفدارش کمتر ه . به تیمی که بیشترین تماشاگر را داره و اسمش نماد تمدن و تاریخ یه ملته نمیگن حکومتی. به تیمی که رنگ پیراهنش تو پرچم یه کشور هس و رنگ دوم پیراهن تیم ملی هس حکومتی نمیگن میگن عشق یه جمع کثیری از یه کشور
    • دریکوند IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      اشتباه نکن.تماشاگر بیشتر لزوما معنای مردمی بودن ندارد کما اینکه رئال و پی اس جی هم تماشاگر زیاد دارند ولی وابسته به حاکمیتند.اتفاقا حاکمیت با باز نمودن درهای تیم ملی به روی یک تیم،گذشتن از خطاهای وابستگان یک تیم ونقره داغ تیم های دیگر ،کمک به تاریخ‌سازی از طریق جام‌های بودار می تونه گرایش به یک تیم را زیاد کنه.همین الان که این متنو می نویسم پرونده فساد احتمالی یکی از مدیران سابق تیم پرسپولیس(در فولاد)بازه درست به مانند افرادی مثل رنجانی،هدایتی و...ولی رسانه ها براحتی از کنارش می گذرند اما دنبال اثبات دوپینگ در سال54هستند
    • دریکوند IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      اشتباه نکن.تماشاگر بیشتر لزوما معنای مردمی بودن ندارد کما اینکه رئال و پی اس جی هم تماشاگر زیاد دارند ولی وابسته به حاکمیتند.اتفاقا حاکمیت با باز نمودن درهای تیم ملی به روی یک تیم،گذشتن از خطاهای وابستگان یک تیم ونقره داغ تیم های دیگر ،کمک به تاریخ‌سازی از طریق جام‌های بودار می تونه گرایش به یک تیم را زیاد کنه.همین الان که این متنو می نویسم پرونده فساد احتمالی یکی از مدیران سابق تیم پرسپولیس(در فولاد)بازه درست به مانند افرادی مثل رنجانی،هدایتی و...ولی رسانه ها براحتی از کنارش می گذرند اما دنبال اثبات دوپینگ در سال54هستند
    • شیش تایی ها666666666666666666666 IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      ای جانم عشق فقط ❤ ❤
  • تاج کبیر آسیا US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اقای درویش پرز عزیز مشکل از باشگاههای دیگه نیست مشکل از تیم منفور خودتونه که سابقه ای طولانی تو جعل و تبانی و رانت و رشوه و .... داره، نمونه بارزش جعل قرارداد طارمی و پرونده محرمانه ترابیه. وگرنه طلا که پاکه چه منتش به خاکه
    • ایران۱۳ IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      اره راست میگه کیسه خیلی پاکه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی