دردسربزرگ برای آبی‌ها با شکایت یک بازیکن/ استقلال از ۲ پنجره  نقل و انتقالاتی محروم می‌شود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق قانون باشگاه مجاز است تا ۳۰ روز قبل از اتمام زمان نقل و انتقالات بازیکنان مازاد خودشان را معرفی کنند.

 ماجرای قراردادن نام ارسلان مطهری درلیست مازاد استقلال پیچیدگی خاصی را پیدا کرده و در حالیکه این باشگاه با اطمینان به آیین نامه نقل وانتقالات اشاره دارد اما کارشناسان و مراجع قانونی در این مورد نظر دیگری دارند.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال نمی‌تواند به استناد زمان اتمام نقل و انتقالات برای اعلام لیست نهایی خودش تعریف کند چرا که ملاک زمانی در این مورد شروع فصل است. در واقع زمان اتمام نقل و انتقالات برای تکمیل لیست در نظر گرفته شده و باشگاه نمی‌تواند مانند اتفاق اخیر، بازیکن یا بازیکنانی را ابتدای فصل جذب و تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آن‌ها را از لیست کنار بگذارد و سپس نفرات جدیدی را اضافه کند.

طبق این قانون باشگاه مجاز است تا ۳۰ روز قبل از اتمام زمان نقل و انتقالات بازیکنان مازاد خودشان را معرفی کنند تا آن‌ها برای پیوستن به تیم جدید دارای فرصت باشند واقدامات لازم را انجام بدهند. در این حالت که بازیکن در فهرست مازاد است مذاکره با بازیکن تحت قرارداد محسوب نمی‌شود.

یک باشگاه باید از هر بازیکنی که جذب کرده و برایش کارت بازی گرفته، استفاده کند. بنابراین با توجه به اینکه برای مطهری نیز کارت بازی صادر شده  وحتی بازی کرده، کنار گذاشتن او از لیست فصل جدید به این روش، مشابه و مصداق فسخ غیرموجه قرارداد است.

به این ترتیب در صورت شکایت مطهری از استقلال این اشتباه می‌تواند منجر به بسته شدن حداقل دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و شروع مشکلات جدیدتری شود. از طرفی نیز باید حق و حقوق بازیکن به صورت کامل پرداخت شود. به این ترتیب ممکن است در آینده نه از گیتار مطهری بلکه از ساز باشگاه صدایی شنیده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • تامی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    خیالتون راحت برای طفل صغیر حکومت اتفاقی نمیافته ناف این تیم منفور با جعل و دوپینگ و فتوشاپ بسته شده
    • رضایاک IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      امکان داره پادوانی بفرستشون لیگ پایین تر...
  • بهروز نبوی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    متاسفانه این احضار نظر از طرف نویسنده کاملا اشتباهه استقلال قرارداد ارسلان فسخ نکرده فقط از لیست خارج کرده تا جای بازیکن جدید باز بشه ...یعنی ارسلان الان بازیکن استقلال حساب میشه و باشگاه باید حق و حقوق بازیکن بده ...در ضمن هیچ کجای قانون نگفته اگر کارت بازیکن صادر شد این بازیکن نمیتونه بره تو لیست مازاد...دقیقا همون کاری که داری سن ژرمن کرد استقلال هم می‌کنه یعنی حق و حقوق بازیکن میده و لی بازیکن تو لیست نیست
  • ناصر IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اجرلوبانفوذش این مشکل رو هم حل میکنه #انحلال کیسه_مطالبه ازادی خواهان ایران زمین
  • پرویز کلا گیس . فرناز مجیدی TR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    ششتقلال ورزشی کیسه ورزشی بی وجود تو هستی ... به تو هم باج داده اند اخرش معلوم میشه مرگ بر جمهوری دیکتاتوری اخوندی
  • گردان اس اس IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ارسلان متعصب باید بمونه چون ب لنگیا خیلی فشار میاره ،مدیریت هیچی خدایش نیست انگارر مهری رو بدید بره
  • امیر شفیعی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    خدائی فوتبالیست خوبیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی