نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ساکت الهامی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در تیم مان واقعاً مثل یک خانواده شده‌ایم، خانواده‌ای که همه برای هم جان می‌دهند.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال هوادار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و رفته رفته به هماهنگی که دلم می‌خواهد نزدیک می‌شویم. روز به روز پیشرفت را در بچه‌ها می‌بینم و مایه افتخار است که با این مجموعه و بازیکنان کار می‌کنم. واقعاً مثل یک خانواده شده‌ایم، خانواده‌ای که همه برای هم جان می‌دهند. این مهمترین اصل برای یک تیم است. من از این لذت می‌برم و از کل مجموعه از مالک گرفته تا تدارک تشکر می‌کنم. همه دست به دست هم دادند تا کار خوبی امسال انجام دهند.

وی ادامه داد: شروع خیلی خوبی داشتیم و رفته رفته به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. اگر بچه‌ها به خودباوری برسند، قطعاً از هوادار و جوانانش بیشتر خواهید شنید. بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است، با این تفاوت که تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کردند. دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. بچه‌های ما هم می‌دانند که بازی فردا چقدر برای تیم‌مان مهم است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را حتی بیشتر از توان‌شان بگذارند تا دست پُر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه آیا تمام بازیکنانش را در بازی فردا در اختیار خواهد داشت، گفت: بله! همیشه فلسفه من این است و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد یا نباشد، مهم این است تیم هوادار فردا آماده است.

ساکت در واکنشی به این پرسش که آیا از عملکرد باشگاه هوادار در نقل‌وانتقالات تابستانی راضی بوده است، عنوان کرد: قطعاً! من باید یک تشکر ویژه از باشگاه داشته باشم. ما تیمی بودیم که دو یا سه نفر از بازیکنان‌مان قرارداد داشتند. زحمات شبانه‌روزی انجام شد از سوی مجموعه و توانستند تیمی که لایق هوادار بود را جمع کنند. صادقانه می‌گویم ما بچه‌هایی داریم که در آینده نزدیک حتی می‌توانند لژیونر شوند.

ما گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران هستیم/ می‌توانیم ورزشگاه آزادی را بخریم!/ بدم می آید بگویند ما ندار هستیم

در بازی قبل از داوری متضرر شدید، به نظر می‌رسد اگر داوری‌ها همینطور ادامه داشته باشد تیم هوادار متضرر خواهد شد.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: قطعاً همینطور است. آقای افشاریان و جامعه داوری زحمت‌شان را می‌کشند، ولی تا زمانی که VAR نیاید کار سخت است. خواهش من این است که فقط در چینش داوری وسواس بیشتری داشته باشند. اشتباهات داوری همیشه وجود دارد؛ نمونه‌اش گل سالم ما بود. گل سالم ما که مردود شد امکان داشت هر داوری در آن صحنه اشتباه کند، ولی پنالتی که علیه ما گرفته شد همه می‌دانند اشتباه بود. این اشتباه از داوری توانمند مثل وفاپیشه قابل قبول نیست.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: من گله‌ای از این بابت ندارم و همانطور که گفتم خدا کند اشتباهات برای همه باشد. نه اینکه یک تیم شش هفت هفته سود ببرد و یک تیم ضرر کند. امسال فاصله تیم‌ها خیلی نزدیک است و شاید همین تفاضل گل‌ها تأثیرگذار باشد. خواهش من این است که وسواس بیشتری به خرج بدهند؛ هر چند من بابت گل درست‌مان که قبول نکردند هیچ اعتراضی ندارم، چون ما هم چند بار نگاه کردیم تا فهمیدیم آفساید نیست. سخت است در آن لحظه تشخیص بدهند. به داور بازی قبل خسته نباشید می‌گویم و برای داور فردا هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

الهامی در مورد اینکه تیمش جزو تیم‌های کم هزینه لیگ است و با این شرایط چه هدفی در دیدار با صنعت نفت دارد، توضیح داد: اولاً سطح قیمتی ما پایین نیست، ما پُرهزینه‌ترین و گران‌ترین تیم ایران هستیم! هر کسی می‌خواهد اینطور فکر کند. ما بیشتر از همه هزینه کردیم و بیشتر از همه داریم. اینکه می‌گویند، شما ندارید من بدم می‌آید. چرا من بگویم نداریم؟ بعضی‌ها می‌گویند ما ششم و هفتم هستیم؛ نه! پولدارترین باشگاه ایران هوادار است و بیشترین پول را سرمربی‌اش گرفته. با دلیل و مدرک می‌گویم. بهترین بازیکنان را هوادار دارد و بیشترین پول‌ها را گرفته‌اند. اینهایی را که می‌گویند ما نداریم، من قبول ندارم. بضاعت ما خیلی زیاد است. اگر بضاعت‌مان زیاد نبود شخصاً من نمی‌آمدم، دنبال پول هم هستم. سیاه‌نمایی ندارد. فوتبال جای رقابت است، شما هم داشته باشید و خرج کنید.

وی در واکنش به صحبت مدیر رسانه‌ای هوادار که گفت ما مشکل مالی نداریم، اما منطقی هزینه کردیم، گفت: نه منطقی هم نه؛ ریخت و پاش هم داشتیم، ترکیه رفتیم و بیشتر از همه در ترکیه ماندیم. بیشتر از همه هم پول دادیم؛ 25 درصد پول دادیم. بازیکنان‌مان هم همه بهترین ماشین را دارند، خانه‌های‌شان را نمی‌دانم! اینکه بنشینم و ناله کنم و فکر کنم دل‌شان برای من می‌سوزد، اینطور نیست. ما داریم و خوشحال هستیم و لذت می‌بریم. با هم می‌خوریم و با هم می‌گردیم. هیچکس هم برند لباس‌های ما را ندارد و بهترین لباس‌ها را می‌پوشیم. من شاگرد فیروز کریمی هستم. یک روز در اردوی جوانان به من گفت اگر روزی از شما پرسیدند چه چیزی به شما دادند بگویید بهترین چیزها و بیشترین‌ها را داریم. به جای اینکه بگویید نگاه کن آنها چه چیزی دارند، بگو ما داریم. اجازه بده آنها سوزشان بگیرد، چرا شما بگیرید. به ولله هیچ تیمی اندازه ما هزینه نکرده است و من هم باید پاسخگو باشم.

ما گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران هستیم/ می‌توانیم ورزشگاه آزادی را بخریم!/ بدم می آید بگویند ما ندار هستیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه هفته آینده باید در تبریز به مصاف تراکتوری برود که خاطرات زیادی با این تیم دارد، تصریح کرد: بهترین خاطرات زندگی ورزشی با تراکتور بوده است. به خاطر خدمتی که تراکتور و زنوزی به من کردند برای همیشه مدیون‌شان هستم. حس خیلی خوبی دارم و آرزوی من این است تمام ورزشگاه پُر شود، یک فوتبالی بازی کنیم و لذت ببریم. فوتبال برای لذت بردن است، ولی همه ما متأسفانه برای زدن هم شروع کردیم و این خوب نیست.

الهامی در واکنش به حضور هواداران خانم در دیدارهای لیگ نیز گفت: این مایه افتخار است. الان همه در مورد فوتبال صحبت می‌کنند و مرد و زن ندارد. همه زندگی‌شان صرف فوتبال شده و مایه خوشحالی است این اتفاق. یک صحبت هم در مورد نساجی داشته باشم. این تیم هم برای من خاطره‌انگیز است و برایم عزیز خواهد ماند.

وی درباره اینکه آیا تا پایان فصل در ورزشگاه پاس قوامین میزبانی‌های خود را انجام خواهند داد، تصریح کرد: این سؤال مدیریتی است و من نمی‌دانم. فعلاً که کیفیت زمینش خوب است. تا زمانی که کیفیت زمین اجازه بدهد ما بازی می‌کنیم. این دیدگاه من است، ولی ما آنقدر پول داریم که می‌توانیم ورزشگاه آزادی را بخریم!

سرمربی تیم فوتبال هوادار راجع به آخرین وضعیت بابک مرادی و اینکه آیا احتمال دارد فردا در ترکیب اصلی قرار داشته باشد، گفت: بله! بابک مرادی فردا در ترکیب اصلی حضور دارد. خیلی هم بازیکن خوبی است. همانطور که گفتم؛ بابک هم جزو گران‌ترین و بهترین بازیکنان است. هوادار تیمی است که واقعاً مایه افتخار من است. من باید هر روز صدقه بدهم که عضو این تیم هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ممدان بنگلادش IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    این الان داره جدی میگه یا داره تیم هوادارو مسخره میکنه ؟ من که نفهمیدم فاز این مربی چیه یک روز زمین زمان بهم میدوزه باهمه دعوا داره یک روزم اینقدر مهربون میشه که با تک تک خبرنگاران ماج روبوسی میکنه الان جدی یا مسخره میکنه میگه ما پولدارترین تیم لیگ هستیم ؟
  • الهام خانم ساكت IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    نميدونم اين قبل مصاحبه چي زده اومده اگه هوادار گران ترينه كه ميرفت گوارديولا رو مربي مي كرد نه تو و اين همه بازيكن از دست نمي داد
  • مجید پرسپولیسی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    هر کی بوده هرچی بوده خداییش دمش گرم،، خداییش جنسش اعلا اعلا بوده که بهش دادن تا قبل بازی بزند اول تو کنفرانس خبری کمی جوک بگوید دوم اینکه روز بازی به در و دیوار بزند یه کمی فحش خواهر مادر ،یه کم هم ادا بازی،یه مقداری هم فیلم کمدی سوپر بازی کند این کجا سیر می‌کنه خدا میداند پیش!
  • hjr TR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    این اسمش ساکته ولی همیشه دروری میگه
  • hjr TR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    الهام جان ساکت شو فردا پس فردا دوباره نگی مالک هوادار با زندگی من بازی کرد پس از کجا بیارم جهیزیه امو تهیه کنم !،،، شمارتو دوباره پخش نکن
  • کامران زارعی IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    آقا ساکت ابهامی سلام به شوچنکو و گیگز برسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی