نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است/ از بازی کنار این همه ستاره لذت می‌برم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

وینگر تکنیکی پرسپولیس می‌گوید از بازی کردن کنار بازیکنان بزرگ این تیم چیزهای زیادی یاد می‌گیرد.

امید یوسفیان؛ محمد عمری وینگر تکنیکی و ریز نقش پرسپولیس در فصل گذشته چند بار به میدان آمد و از همان زمان سر زبان‌ها افتاد. این بازیکن در دو بازی ابتدایی این فصل هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و نمایش بسیار خوبی داشت.

عملکرد خوب این بازیکن ۲۲ ساله باعث شد تا بعضی‌ها به یحیی گل محمدی پیشنهاد دهند که از عمری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. محمد که اهل ارومیه است در اولین بازی خود در این فصل می‌توانست اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند ولی شوت دیدنی این بازیکن به تیر دروازه خورد.

با این حال گل فوق العاده تماشایی او در دیدار دوستانه مقابل فجرسپاسی بارها دیده شد و به یکی از کلیپ‌های پر بازدید فضای مجازی تبدیل شد. با عمری در خصوص بازی برای پرسپولیس و شرایط خودش در این فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

لازم به ذکر است این مصاحبه چند روز قبل از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گرفته شده است.

اول از گل تماشایی ات در دیدار مقابل فجرسپاسی شروع کنیم. زدن این نوع گل را شگرد داری؟

ممنون از لطف شما. واقعیت این است که این مدل ضربه زدن از گوشه محوطه جریمه یا شوت‌های پشت محوطه را خیلی تمرین می‌کنم و خودم هم به شخصه گل زدن از راه دور را خیلی دوست دارم. اگر فرصتی پیش بیاید سعی می‌کنم در بازی‌ها هم از این ضربات استفاده کنم.

در دیدار مقابل ذوب آهن هم یک شوت فوق العاده زدی ولی به تیر دروازه برخورد کرد.

واقعا حیف شد که آن توپ تبدیل به گل نشد. شاید باورتان نشود ولی آن شب تا صبح از ناراحتی خوابم نبرد و فقط به آن صحنه و از دست دادن ۲ امتیاز فکر می‌کردم. گلزنی همیشه لذتبخش است و این لذت وقتی که برای تیمی‌که عاشقش هستی  گل بزنی ، چند برابر می‌شود. با این حال همه حسرتم به خاطر این بود که اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم ولی خب نشد.

از دست دادن ۴ امتیاز در ۲ بازی ابتدایی هوادارن را نگران کرده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

هواداران عزیز ما هستند و ما کاملا نگرانی آن‌ها را درک می‌کنیم. تیم ما در این فصل با تغییراتی مواجه شد که می‌توان به حضور بازیکنان و حتی مربیان جدید اشاره کرد. طبیعتا پرسپولیس در این شرایط نیاز به زمان دارد و فکر می‌کنم رفته رفته خیلی بهتر خواهیم شد. ازیکنانی که به تیم اضافه شدند از لحاظ فنی واقعا در سطح بالایی هستند، ما فقط نیاز به زمان داریم تا از لحاظ تاکتیکی با هم هماهنگ شویم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

به نظر می‌رسد شرایط خودت نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. اینطور نیست؟

بله خودم هم این موضوع را قبول دارم و از این بابت خیلی خوشحالم. باید از همه اعضای کادرفنی و همبازیان عزیزم در پرسپولیس تشکر کنم که خیلی به من کمک کردند. من نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشتم و خوشبختانه در این دو بازی هم آقایحیی به من میدان داد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم و مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

تو از کدام تیم به پرسپولیس آمدی؟

من در رده آسیاویژن عضو تیم امیدهای کاسپین بودم که با درخشش در این تیم با پیشنهاد اکثر تیم‌های لیگ برتری مواجه شدم. حتی از استقلال هم پیشنهاد داشتم ولی پرسپولیس را انتخاب کردم. من از بچگی آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.پرسپولیس عشق زندگی من است و افتخار می‌کنم در این تیم بزرگ بازی می‌کنم.

پست اصلی تو کجاست؟

من مهاجم کاذب هستم یا همان بازیکن پشت‌فوروارد. در بازی با ذوب‌آهن به‌عنوان مهاجم کاذب به زمین آمدم ولی در بازی با فولاد وینگر بودم. با این حال هرکجا که کادرفنی صلاح بداند من بازی می‌کنم.

با توجه به حضور کلی ستاره در پرسپولیس نگران این نیستی که به تو فرصت کمی‌برای بازی برسد؟

در اینکه پرسپولیس پر از ستاره است شکی وجود ندارد. من به شخصه از بازی کنار کلی ستاره لذت می‌برم و چیزهایی زیادی از آن‌ها یاد می‌گیرم. بازی کردن یا نکردن من در اختیار کادرفنی است ولی یک دقیقه بازی برای پرسپولیس هم افتخار بزرگی است. ضمن اینکه من باید خودم تلاش زیادی بکنم و آنقدر خوب باشم که مربیان به من فرصت بازی بدهند.

سبک بازی کدام فوتبالیست را می‌پسندی؟

خب من بازیکنان سرعتی و تکنیکی را خیلی دوست دارم و بازیکنان محبوب من هم مسی و نیمار هستند.

به نظرت پرسپولیس در پایان فصل چه رتبه ای را کسب خواهد کرد؟

خب قطعا هدف ما قهرمانی خواهد بود و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و در پایان فصل جام را به هوادارانمان هدیه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    آخه کدوم ستاره من هیچ ستاره ی فوتبالیستی وتو ایران نمی بینم همه پول مفت دارن میگیرن
  • عامیرزا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    وقتی اینجور بازیکنان پا به توپ وخوش استیل رو تو پرسپولیس میبینم غصه ام میگیره.درد بزرگیه که بازیکن آینده دار بیفته زیر دست یحیی،همونی که تو بهترین روزیکه میتونستیم یه جام رو دستان مهدوی کیا بالا ببریم وباشکوهترین خداحافظی رو تو هلهله آزادی برای موشک هامبورگ وتابلو دوم افتخارات جهانی مون رقم بزنیم مثه علیلها وذلیلها وقناریهای توی قفس اسیر دست وفکر ناقص یه انسان بزدل وترسو،فقط نشستیم به اشکهای اسطوره نیگا کردیم واز درون شکستیم.با تجربه ناقصی که دارم بهتون قول میدم این تیم با یحیی بازم بجایی نمیرسه چون دیگه سالهاست پرسپولیس فرابرانکو،آماتور وبی صاحابتر از قبل بحال خودش رها شده ودرویش وصوفی وسالک!ها هم فقط زیر چکمه یقه سفیدها و "آجر" ومیلگردها!مشغول خوش خدمتی به مجموعه نارقیب حکومتی هستن تا بهترین بازیکنان ومربیان خارجی رو چندین برابر ما بخرن وببرن وبازم بلطف لیگ تمام عستقلالی وکمیته چیای حلقه بگوش مافیای سه چرخه پشمی یه جام پاک ومطهر دیگه اینبار بدون باخت و بدون مساوی!! وشایدم یکی دوفصل دیگه با آورژ گل هر بازی بالای چهارگل! وششصدتا پنالتی معیشتی بالای سر ببرن.الخ
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    حالا بیا درستش کن... یاد گرفته با اسم استقلال واسه خودش بازار گرمی بکنه
  • احسان red IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    متاسفانه تو کشور ما با یه بازی از بازیکن بت میسازن و بازیکن به کلی میره تو حاشیه اگه قدر خودتو دونستی میشی امثال مهدوی‌کیا و هاشمیان اگه نه میشی پیام صادقیان یا مجاهد خذیراوی که استعداد خالص بودن ولی حاشیه بردشون اعماق خاطرات
  • کیوان IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    ببینیم با عشقت به کجا می رسی.البته پول که باشه عشق هم باهاش میاد مثل سعید صادقی هندبالیست جدید تیم لنگ
    • امیر IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      بابا هفته سوم لیگه شما هنوز کو....‌از سعید صادق داره میسوزه🤣🤣🤣
  • الم IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    هربازیکنی ازهردهاتی بلند میشه ومیره پرسپولیس
  • ارسلان IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    من نمیدونم اگه خیلی بازیکن تاپی هست چرا تو بازیهای رسمی بازی نمیکنه ؟؟پول میگیرید از یه مشت بچه تبدیل شون میکنید به ستاره های پوشالی الان نوبت اینه حتی گل زده هم نداه دارین از گل های بازی دوستانه با تیم دسته یکی تبلیغ میکنید با ورزش این مملکت چه ها که نکردین شما خبر نهاران
  • کیسه سوراخ کن IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام جوان من بازیتو از نزدیک دیدم بازیکن با استعداد وسرعت وتکنیک خوبی داری منتهی باید یکم سر بالا بازی کنی وجایی که باید شدت بزنی ومدیر باز است نترس شوت بزن چون بدون ترس تصمیم درستی گرفتی اما جایی که باید پاس بدی وبازیکن کناریت یا تو عمق در موقعیت بهتری است سریعا باید پاس بدی اینجا سر بالا بودن وهوا بازیکن به کمکش نیاد اگه این ایرانتو رفع کنی قول بهت میدم جزو بهترین بازیکنای لیگ خواهی شد ما طرفداران برات دعا میکنم از حرفهای آدم های حسود و کج فهم ناراحت نشو فقط تمرین تمرین معجزه معجزه میکنه وموفق میشی فقط با روحیه باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی