نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دو تیم جدید و جذاب برای رونالدو/ کریستیانو به ایتالیا برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو همچنان به فکر جدایی از منچستریونایتد و بازی کردن در تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

کریستیانو رونالدو همچنان به فکر جدایی از منچستریونایتد و بازی کردن در تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

مدیر برنامه رونالدو هم نهایت تلاشش را می‌کند تا این بازیکن این فصل هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده که مکالمات ژُرژ مندس ایجنت کریستیانو و تیم ایتالیایی ناپولی طی ساعات گذشته ادامه داشته است.

اگرچه ناپولی در این تابستان سه مهاجم جذب کرده اما مندس با تلاش برای یافتن پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد برای ویکتور اوسیمن به منظور جایگزینی کریستیانو سعی در پوشش این مشکل دارد. گفته می‌شود که ناپولی مبلغی سه رقمی (بیش از ۱۰۰ میلیون یورو) را برای مهاجم خود درخواست خواهد کرد.

مندس علاوه بر ناپولی با تیم میلان نیز ارتباط برقرار کرده و در نظر دارد با همین روش کریستیانو را راهی میلان کند و این بار به جای اوسیمن از انتقال رافائل لیائو به منچستریونایتد استفاده کند.

این در حالی‌ است که اشپورت بیلد آلمان نیز ادعا کرده کریس برای دورتموندی شدن هم از حقوق خود صرف‌نظر و آن را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد داد. هرچند که مدیران دورتموند انجام چنین انتقالی را کاملا منتفی می دانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ام وتمام بدنم خالکوبی ستاره IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    ان شالله بیاد تیم محبوبم ستارگان زیادی داریم وپر از اسطوره هستیم من مطمئنم استقلال من اونو میخره۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی