نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پشت پرده ماجرای یک انتخاب/ چرا برای قرارداد با ویلموتس با کمیته فنی مشورت نشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می گوید در زمان انتخاب مارک ویلموتس با او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مشورت نشد.

میرشاد ماجدی در مصاحبه ای در اینباره گفته است: « زمانی که اسکوچیچ انتخاب شد ما کمیته فنی بودیم. [ماجدی در این بین در پاسخ به اینکه اسکوچیچ را انتخاب خودش می‌داند پاسخ داد] بله؛ در زمان سرپرستی آقای بهاروند کمیته فنی برای اولین بار تشکیل شد؛ در زمان آقای ویلموتس با کمیته فنی مشورتی نشد اما در رابطه با آقای اسکوچیچ کمیته فنی تشکیل و رای داده شد و ایشان سرمربی شد.»

اما چرا مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال برای انتخاب مارک ویلموتس با اعضای کمیته فنی به خصوص میرشاد ماجدی مشورت نکرد؟

واقعیت این است که اعضای هیات رییسه در مصوبه ای انتخاب سرمربی تیم ملی را به مهدی تاج محول کرده بودند. به واقع اختیار انتخاب سرمربی برای تیم ملی از سوی اعضای هیات رییسه به مهدی تاج تفویض شده بود. در چنین شرایطی هم مهدی تاج تصمیم گرفت بدون مشورت با کمیته فنی مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.

البته در اساسنامه فدراسیون فوتبال اشاره به این نکته شده است که نظر کمیته ها مشورتی است و اعضای هیات رییسه هستند که مرجع تصمیم گیری در مورد مسایل کلان فوتبال می باشند.

مارک ویلموتس بابت چند ماه کار در تیم ملی 2 میلیون دلار به صورت نقد دریافت کرده است و به تازگی هم در رای دادگاه ورزش برنده شده و نزدیک به 4 میلیون دلار دیگر از فدراسیون فوتبال دریافت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی