نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
۴ |
۴
دلیل مطرح شدن شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس به یک دلیل پررنگ‌تر شده است.

روزی که کاوه رضایی تصمیم گرفت در فوتبال ایران به کارش ادامه بدهد به این دلیل بود که او قصد داشت یکی از مسافران جام جهانی باشد. رضایی در آن مقطع پیشنهاد سپاهان را رد کرد چون می‌خواست بازی‌هایش در یک تیم پرطرفدار به چشم بیاید و به همین دلیل استقلال را به دلیل سابقه حضورش در این تیم انتخاب کرد.

حالا شرایط به شکلی پیش رفته که فدراسیون و سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند دیگر نمی‌توانند نام بازیکنی را از فهرست خارج کنند و برای این کار باید ضرر و زیان سنگینی را پرداخت کنند و همین مسئله باعث شده تا رضایی برای استقلالی ماندن حداقل یک نیم فصل بیرون بماند. با این شرایط شایعه حضور رضایی در پرسپولیس مطرح شده و مسئولان باشگاه رقیب بدشان نمی‌آید این بازیکن را جذب کنند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرورزشی تا امروز هیچ یک از مسئولان پرسپولیس تماسی با رضایی نگرفته‌اند چون این بازیکن با باشگاه استقلال یک توافقنامه امضا کرده و ممکن است برای پرسپولیسی‌ها دردسر شود. مسئولان رقیب استقلال منتظر هستند تا رضایی ابتدا کارش در استقلال را خاتمه بدهد تا سپس با وی مذاکره کنند و برای جلوگیری از خطرات احتمالی تماسی با این بازیکن برقرار نکرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    دلیلش اینه که ایشون نمیخواد کیسه تن کنه☺️☺️
    • شمسعلی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      رضایان پس حتما می خواد لنگ تنش کنه خخخخخخخخخخخخ
  • مهران لاجوردی BE ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    ارسلان مطهری مازاد مربی فعلی و قبلی ددر هر صورت فرصت بازی کردن پیدا نخواهد کرد مثل سال قبل با وجود مهاجمای خوبمون و در هر صورت هم ایشون پولش رو میگیره‌ پس لطفا زودتر پولش رو بدید بره. احترام هر کسی دست خودشه بازیکنایی که ادای تعصب و کری خوانی در میاورند مثل همیشه از همه بیشتر ثابت میکنن دنبال پول هستند و جالب اینجاست وقتیم میرن باشگاه دیگه اونجام نمیکت نشین میشن مثل شجاعیان و برزای و جابر انصاری و قاسمی نژاد و ‌.... لطفا زودتر با مطهری تسویه حساب کنید بره
    • آبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      درود بر شرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی