نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خشم استقلال از اقدام مهاجم خودی/ اولتیماتوم جدی به ستاره آبی‌ها
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال بابت مصاحبه اخیر سجاد شهباززاده شاکی است.

باشگاه استقلال مدتی است به دلیل دریافت نکردن حق پخش، اجازه ورود دوربین‌های صدا و سیما را به کنفرانس خبری و میکسدزون ورزشگاه آزادی نمی‌دهد.

با این حال سجاد شهباززاده تنها بازیکنی بود که بعد از بازی با دوربین‌های صدا و سیما مصاحبه کرد که این موضوع باعث دلخوری مدیران استقلال شده است. دیگر بازیکنان استقلال اعلام کردند حاضر نیستند با صدا و سیما صحبت کنند.

شنیدیم مدیران استقلال بابت اتفاقات بازی با مس کرمان به سجاد شهباززاده تذکر جدی داده‌اند و همچنین از تمام بازیکنان خواسته اند با دوربین‌های صدا و سیما مصاحبه نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران لاجوردی BE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    استقلال اگه خشم بلد بود چیه که الان ایجنت مطهری نیمکت نشین واسه استقلال تعیین تکلیف نمیکرد که بازیکن مازاد فرهاد و مازاد ساپینتو برای استقلال خط و نشان بکشه و تهدید کنه.
    • جواد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      دوست من این حرف را نزن قبول کن باشگاه در حق مطهری ظلم کرد.درحالیکه یک سال از قرارداد مطهری باقی مانده بود قرارداد او را مجددا تمدید کرده وچهل و هشت ساعت به اتمام نقل وانتقالات نام او را از لیست خارج نمود.حتی از اراِیه رضایت نامه خودداری کرده وبه اجبار خواهان انتقال او به تراکتور شده بود اگر شما خودت به جای ارسلان بودی چه می کردی؟بازی شهباززاده رادرسه مسابقه نخست را دیدیم در شرایط فعلی ارسلان خیلی بهتر از شهباززاده سی وسه ساله است که تاج تنها برای جلوگیری از حضورش در مترسکهای سرخ تهران اورا خریداری کرد
    • ارسلان باید باشه .... IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      ارسلان از لحاظ سنی از سجاد کوچکتره از لحاظ فنی و کیفیت هم بالاتره این سجاد اگه تا پایان فصل شش تا گل بیشتر زد (اگر بزنه ) من اسمم رو میذارم لنگی سرگردان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی