نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
عملکرد فوق‌العاده مدافع سرخ‌ها/ قصاب جواب انتقادها را خیلی زود داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیساندرو مارتنیس مدافع جدید منچستریونایتد بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

لیساندرو مارتینس شروع آسانی در منچستریونایتد نداشت اما آن روزها را خیلی زود پشت سر گذاشت. پس از شروعی پرانتقاد، مدافع آرژانتینی با درخشش خود کمک کرد تا یونایتد بتواند ساوتهمپتون را با نتیجه ۱-۰ در هفته چهارم لیگ برتر شکست دهد. «لیچا» برای دومین روز متوالی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد و نشان داد که می‌تواند برای احیای مجدد شیاطین سرخ مهم باشد.

لیساندرو که در بدو ورود به انگلیس به دلیل قد ۱.۷۵ متری بسیار مورد قضاوت قرار گرفت، با یک نمایش عالی دیگر جواب مخالفانش را داد. او پیش ازاین نقش برجسته ای در برد هفته گذشته مقابل لیورپول ایفا کرده بود و روز شنبه مقابل قدیس ها نیز به سطح بالای خود ادامه داد.

یونایتد در پستی با انتشار عکسی از مارتینس که ملقب به قصاب است در حساب رسمی توییتر اسپانیایی خود نوشت: «غول. پیامی روشن برای کسانی که از او به خاطر قد بلندش انتقاد کردند.» علاوه بر این، آنها او را به عنوان ستاره تیم در وب سایت رسمی باشگاه خود با ۴۴٪ آرا، بالاتر از برونو فرناندز (۲۷٪) و دیوگو دالوت (۶٪) انتخاب کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل که به عملکرد او امتیاز ۸ را داد در مورد او نوشت: «او پس از گل اول یونایتد تحت فشار زیادی قرار داشت، اما خوب ایستادگی کرد و چه آدامز مهاجم ساوتهمپتون را در تمام طول بازی بسیار کمرنگ کرد.» با این حال، روزنامه سان به عملکرد او ۵ امتیاز داد به این دلیل که طبق تحلیل این روزنامه «رافائل واران چندین بار او را با رسیدن به موقع به جای درست، نجات داد.»

اما آمار بازی هم از عملکرد فوق العاده لیساندرو در استادیوم سنت مری پشتیبانی می‌کند: او ۹۰ دقیقه بازی کرد، ۱۰۰% دوئل ها را برد (۵/۵)، ۶۱ لمس توپ، ۴۸ پاس، ۷ دفع توپ و ۴ مهار. بارزترین و قابل توجه ترین چیز این است که او هیچ خطایی مرتکب نشد، علیرغم اینکه بازی بسیار درگیرانه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی