نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟
یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
۱ |
۵
وابستگی عجیب پرسپولیس به یک ستاره!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تجربه نشان داده هروقت مهدی ترابی سرحال باشد، پرسپولیس خوب بازی می کند.

مهدی ترابی ستاره اول پرسپولیس در چند فصل گذشته بود و تاثیر زیادی در دو قهرمانی این تیم داشت. ترابی که یک زمانی یک تنه بازی ها را برای پرسپولیس در می آورد و باعث برتری تیمش می شد در چند وقت گذشته  فروغ همیشگی را نداشت و ماه ها بود که از این بازیکن ملی پوش بازی خوبی ندیده بودیم.

مهدی در لیگ نوزدهم ستاره بی چون و چرای لیگ بود و خیلی ها معتقدند اگر او در پرسپولیس نبود، این تیم نمی توانست در آن فصل قهرمان شود. درخشش در پرسپولیس و زدن گل های ۳ امتیازی موجب شد تا تیم های متمول قطری سراغش بیایند و او هم بدون درنظر گرفتن شرایط پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، به پیشنهاد باشگاه العربی پاسخ مثبت داد و با فسخ قراردادش با پرسپولیس راهی فوتبال قطر شد.

انتقالی که کاملا ناموفق بود و ترابی در فوتبال قطر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد. مهدی خیلی زود فهمید برای حفظ جایگاهش در تیم ملی از قطر جدا شود و به پرسپولیس بیاید. باشگاه پرسپولیس هم از موقعیت متزلزل ترابی در العربی استفاده کامل را کرد و او را با وجود مخالفت هواداران افراطی پرسپولیس ، به این تیم بازگرداند  .ترابی هم با ارائه بازی های بسیار خوب در نیم فصل دوم لیگ بیستم موفق دل هواداران را بدست بیاورد.

با وجود حضور همیشگی در اردوهای تیم ملی ، ترابی فرصتی برای بازی کردن حتی به عنوان بازیکن جانشین هم بدست نیاورد و همین موضوع بهانه ای شد تا این ستاره به لحاظ روحی افت کند.  عملکرد نه چندان خوب در بازی های  فصل گذشته  لیگ برتر باعث شد تا خیلی ها از عملکردش انتقاد کنند.

موضوعی که خودش اصلا قبول نداشت  و معتقد بود  در فرم مطلوبش به سر می برد. با این وجود ترابی باز هم در فصل نه چندان خوب  خودش و پرسپولیس در سال گذشته ، بهترین آمار را داشت و بهترین بازیکن تیمش بود. مهدی در دو بازی ابتدایی این فصل هم خیلی نمایش دلچسبی نداشت ولی در بازی مقابل آلومینیوم عملکردی به مراتب بهتر از خودش به نمایش گذاشت.

ستاره خط هافبک پرسپولیس جلوی آلومینیوم نه تنها یک پاس گل داد بلکه چند بار هم با پاسهای دقیق، برای همبازیانش موقعیت گل درست کرد. به نظر می‌رسد ترابی هر وقت سرحال باشد، پرسپولیس به گل می‌رسد و جمعه ، روزی بود که ترابی، حسابی سرحال نشان داد و این موضوع را می‌توان از پاس گل فوق العاده اش فهمید.

نکته جالب وابستگی شدید پرسپولیس به ترابی است و این بازیکن هروقت آماده باشد، احتمال برد پرسپولیس بیشتر خواهد بود و نمایش بهتری هم از پرسپولیس در فاز هجومی می بینیم. هر زمان هم مهدی روی فرم نباشد، یک جای کار پرسپولیس می لنگد و کل تیم شادابی لازم را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فواد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    توپ طلای آسیاانتظارتومیکشه مهدی ترابی.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی