نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پپ گواردیولا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی درخشش و هت‌تریک نجات‌بخش ستاره نروژی تیمش برابر کریستال پالاس را اتفاقی عادی دانست.

تیم منچسترسیتی به لطف درخشش ارلینگ هالند که اولین هت‌تریکش را با پیراهن این تیم ثبت کرد، شکست خانگی ۲-۰ برابر کریستال پالاس را با برد ۴-۲ عوض کرد.

پپ گواردیولا سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از پیروزی مردانش در هفته چهارم این رقابت‌ها گفت: «تیم ما خوب گل می‌زند اما این اواخر زیاد هم گل خورده است. با این حال اینکه توانستیم کامبک بزنیم و باخت را با پیروزی عوض کنیم، حس خوبی داشت. وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد شما جایی بین شادی و ناراحتی قرار می‌گیرید. ما در دو بازی‌های قبلی‌مان کلی گل زدیم اما گل‌های فراوانی هم دریافت کردیم. این بار هم بازی خوبی انجام دادیم اما طبق معمول کریستال پالاس باز هم ما را به دردسر انداخت. آنها سازمان یافته و منظم بازی می‌کردند اما ما کاری که مقتضی چنین بازی‌هایی است را انجام ندادیم.»

گواردیولا افزود: «هالند؟ کاری که او در این بازی انجام داد کار خاصی نبود چون در تمام دوران بازی‌اش نظیر آن را انجام داده است. ما برای او کار خاصی انجام نداده‌ایم که قبلاً خودش آن را انجام نداده باشد. برای او گلزنی بسیار مهم است و شم بالایی برای این کار هم دارد.»

در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، هنوز هم شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی برناردو سیلوا از سیتی برای پیوستن به بارسلونا شنیده می‌شود اما گواردیولا گفت که ستاره پرتغالی تیمش جایی نمی‌رود. او تأکید کرد: برناردو سیلوا از آن بازیکنانی است که وقتی کار یک تیم گره می‌خورد، آن گره را برایش باز می‌کنند. او شاید بهترین بازیکن ما برای زمان‌هایی باشد که کار تیم سخت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی