پخش زنده بازی پرسپولیس دوباره به مشکل خورد/ بازی سرخپوشان به تعویق می‌افتد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تداخل پخش دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت با ست اول بازی حساس والیبال ایران و هلند به دغدغه علاقه‌مندان به این دو رشته تبدیل شده است.

چهارشنبه شب والیبال ایران در یک بازی بسیار حساس که می‌تواند برای صدرنشینی و صعود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان از اهمیت بالایی برخوردار باشد به مصاف هلند خواهد رفت.

در همین روز پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است. این بازی ابتدا قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود اما به دلیل تداخل با بازی والیبال که ساعت ۲۰ به وقت ایران شروع می‌شود یک ساعت زودتر برگزار خواهد شد.

اما در این شرایط هم طبیعی است که دقایق انتهایی نیمه دوم بازی پرسپولیس با ست اول مسابقه والیبال ایران و هلند تداخل خواهد داشت و این موضوع به دغدغه علاقه‌مندان به فوتبال و والیبال تبدیل شده است.

باید دید با توجه به اینکه بازی والیبال رویدادی ملی در یکی از مهمترین تورنمنت‌های جهانی است برای عدم تداخل با بازی پرسپولیس و صنعت نفت که آن هم بینندگان میلیونی دارد این مسابقه فوتبال نیم ساعت دیگر هم زودتر برگزار خواهد شد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آذری IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    آقا پرسپلیس چیه! بازیهای فوتبال مخصوصاً پرسپولیس مگه دیدن داره! والیبال مهمتره و شبکه سه هم بازی ملی رو ول نمیکنه یه بازی بدرد نخور رو پخش کنه! خواهشاً اولویت اول و آخر بازی والیبال باشه که هم ملی هست و هم مهمتره و هم بیننده بیشتر داره
  • مجتبی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    چرا وقتی نشون میداد درصدو آقای فردوسپور میخند هان چرا
  • ******** IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    مگه بازی کیسه هست که بخوان نشون ندند بازی پرسپولیس از همه بازی های ملی اهمیت بیشتر داره تلویزیون اول باید بازی پرسپولیس رو پخش کنه حالا اگه تیم های بی ارزش مثل استقلال بازی داشت بازی تیم ملی الویت داشت
  • نازنین IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    بازی پرسپولیس حتما باید پخش بشه به امید موفقیت والیبالیست های عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی