نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حاج صفی نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند/ رای کاپیتان پرسپولیسی مشخص شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری به طور حتم نماینده بازیکنان در انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود.

فوتبال ایران سال‌هاست با مشکلات مدیریتی فراوان مواجه است. این مشکلات در چند وقت اخیر به اوج خودش رسیده و تقریبا هرکسی در راس کار قرار می‌گیرد، از پس حل مشکلات برنمی‌آید. بدون شک یکی از حساس ترین انتخابات فدراسیون فوتبال را سه شنبه شاهد خواهیم بود و ۳ کاندید باهم رقابت خواهند کرد.

این انتخابات از این جهت مهم شده که جام جهانی در پیش است و تیم ملی نیاز به حمایت و امکانات مناسب دارد تا بتواند نتایج آبرومندی در جام جهانی بگیرد.یکی از افرادی که باید در انتخابات شرکت کند و حق رای دارد، کاپیتان تیم ملی و یا به نوعی نماینده بازیکنان تیم ملی است.

با توجه به اینکه احسان حاج صفی، کریم انصاریفرد و علیرضا جهانبخش به عنوان ۳ کاپیتان اول تیم ملی در خارج از ایران بازی می‌کنند و نمی‌توانستند در انتخابات حاضر باشند،  طبق اعلام فدراسیون فوتبال وحید امیری کاپیتان چهارم تیم ملی و ستاره با اخلاق فوتبال ایران به عنوان نماینده بازیکنان تیم ملی باید در انتخابات شرکت کند.

بعد از اینکه وحید به عنوان نماینده بازیکنان انتخاب شد، احسان حاج صفی از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا خودش شخصا در انتخابات شرکت کند و به کاندید مورد نظر خود رای دهد. هرچند فدراسیون فوتبال هنوز هیچ واکنشی به این درخواست حاج صفی نشان نداده، اما احسان نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

ماجرا از این قرار است که هرکسی که در انتخابات حق رای دارد و باید در روز انتخابات حضور فیزیکی داشته باشد، ۲۱ روز قبل از شروع انتخابات از سوی فدراسیون دعوتنامه رسمی دریافت می‌کند و هرکسی که این دعوتنامه را داشته باشد، حق حضور در انتخابات را خواهد داشت.

به این ترتیب حاج صفی چون دعوتنامه ای ندارد، نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و رای دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که وحید امیری تصمیم خود را برای انتخاب کاندید مدنظر خود گرفته و بعد از مشورتی که با چند نفر انجام داده، می‌خواهد در انتخابات به میرشاد ماجدی رای دهد.

از آنطرف گفته می‌شود احسان حاج صفی از حامیان تاج است و درصورتیکه می‌توانست در انتخابات شرکت کند و رای دهد، قصد داشت به مهدی تاج رای دهد. درواقع حاج صفی وقتی به گوشش رسید که امیری چه تصمیمی‌گرفته و قصد دارد به ماجدی رای دهد، تصمیم گرفت برای شرکت در انتخابات درخواست دهد.

به هرحال از مدت‌ها قبل دودستگی در بین بازیکنان تیم ملی عیان شد و حتی چند بازیکن تیم ملی که حاج صفی هم در بین آن‌ها بود، حمایت ضمنی خود را از مهدی تاج اعلام کردند و از همان موقع هم مشخص بود که درصورتیکه احسان در انتخابات شرکت می‌کرد، به تاج رای می‌داد.

حال باید دید در نهایت تکلیف انتخابات چه خواهد شد و از بین تاج، عزیزمحمدی و ماجدی چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیرک پهلوون ماجدی و شرکا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    کاپیتانو که ماجدی انتخاب میکنه ترکیبم که استیلی میچینه اسکوچیچم تدارکاته😂
  • حامد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    خب مشخصه! وقتی ایشون رو به عنوان کاپیتان اعلام میکنن که به خودشون رای بده! پس به امید اینکه میراد ماجدی رای نیاره!
  • محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    کی بهتر از امیری!؟ یک بله قربان گوی خالص و یک دست، البته ایشون بیشتر نماینده و کاپیتان ایناست: ماجدی، استیلی، محرمی، ترابی، سرلک، کنعانی، خلیل زاده، بیرانوند، صادقی، آزمون، با خودش به به یه تیم کامل شد، با همین ترکیب ایشالا انگلیسو پاره میکنیم تا بازی ولز هم خدا بزرگه، ا
  • گرگانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    حاج صفی لیاقت کاپیتانی و رای داون نداره
  • د.د IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    اگه قراره با این وضع تیم ملی و اسکوچیچ بیسواد بریم جام جهانی تعلیق بشیم بهتره از اینکه سوراخ سوراخ شیم و عروس جام جهانی
  • یه نفر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    آقای حاج صفی دیگه دورانت به آخر رسیده برای موندن تو تیم ملی التماس تاج و کیروش رو نکن که اگر اونا بیان هم تو دیگه بازیکن تیم ملی نخواهی بود
  • تاج پرسپولیسیه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    گفتم شاید چون سربازی رو براش روبراه کردن میخواد به تاج رای بده هنوزم بهش مشکوکم لنگیا مشکوک میزنن و قابل اعتماد نیستن حتی بچه مثبتی مثل امیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی