نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
۲ |
۵
خاطره خوش ستاره استقلال این هفته تکرار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد تا مشخص شود داور بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان تجربه سوت زدن دیدار این دو تیم در خوزستان را دارد.

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری باید دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال را در هفته چهارم لیگ برتر قضاوت کند. این مسابقه روز سه شنبه هشتم شهریور در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان برگزار می شود.

نگاهی به پنج بازی آخر استقلال با قضاوت پیام حیدری مشخص میکند این تیم طعم برد و باخت را با حیدری چشیده است.

آخرین بازی آذر ۱۴۰۰

در آخرین بازی که استقلال با قضاوت حیدری به میدان رفت، روز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در هفته نهم لیگ برتر بیست و یکم به برد پرگل سه بر صفر دست‌یافت. این دیدار هشت ماه و ۱۹ روز پیش برگزار شد و سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و ارسلان مطهری گل های استقلال را به ثمر رساندند.

خاطره تلخ استقلال در هفته پایانی

چهارمین قضاوت از پنج دیدار اخیر پیام حیدری به بازی هفته سی و سوم لیگ برتر بیستم برمی‌گردد که استقلال در دیدار مقابل سپاهان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. در آن دیدار مهدی مهدی پور در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده یکی از گل‌های خورده را تلافی کرد. ضمن اینکه پیام حیدری در یک دقیقه قبل از آن محمد کریمی را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرده بود.

خاطره خوش ستاره استقلال ای هفته تکرار می شود؟

پیروزی مقابل تراکتور

سومین دیدار اخیر استقلال با قضاوت پیام حیدری به هفته بیست و ششم لیگ برتر بیستم مقابل تراکتور برمیگردد. بازی که استقلال موفق شد با دبل مهدی قائدی در دقایق ۵۴ و ۵۹ تراکتور را با شکست همراه کند و این خبر کمیته داوران فدراسیون فوتبال می تواند یادآور خاطرات خوب برای باشوی استقلال باشد.

دیدار چهارم در مسجد سلیمان!

چهارمین دیدار اخیر استقلال با قضاوت حیدری بازی هفته سیزدهم در مسجدسلیمان بود. در آن بازی سید حسین حسینی با گل به خودی استقلال را از حریف عقب انداخت اما وریا غفوری در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی کشاند تا استقلال شکست نخورد.

پنجمین مسابقه باز هم مساوی

پنجمین دیدار اخیر استقلال با قضاوت پیام حیدری در هفته بیست و نهم لیگ برتر نوزدهم در استادیوم آزادی رقم خورد. دیداری که استقلال مقابل پیکان به تساوی یک بر یک دست یافت. گل استقلال در آن بازی را علی کریمی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند تا بازی که تا آن زمان یک بر صفر به سود پیکان بود به تساوی کشیده شود.

آمار کلی

استقلال با قضاوت پیام حیدری در این پنج بازی آخر موفق شده دو برد و دو مساوی به دست بیاورد و یک شکست را هم در کارنامه خودش ثبت کرده است. همچنین این تیم 8 گل زده و 5 گل خورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    👍👍👍
  • امیر علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی