یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
۱۳ |
۵
علی پروین، مهدی هاشمی‌نسب و حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز هم خیلی‌ها در خصوص پیوستن مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال صحبت می‌کنند.

بدون شک جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران مربوط به رفتن مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال بود. هاشمی‌نسب ۴ گل پشت سر هم با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد و بعد از رفتن به جمع آبی‌ها هم در اولین دربی خود موفق شد به پرسپولیس گل بزند.

با وجود  گذشت بیشتر از ۲۰ سال از آن انتقال هنوز هم خیلی‌ها در خصوص آن صحبت می‌کنند و هروقت هاشمی‌نسب در هر پست و سمتی روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد، حواشی زیادی رخ می‌دهد.

آخرین مورد آن هم به همین فصل و هفته دوم برمی‌گردد که هاشمی‌نسب در قامت مربی فولاد مقابل پرسپولیس قرار گرفت و کلی حاشیه به وجود آمد. خیلی‌ها معتقدند اختلاف با علی پروین باعث شد تا مهدی هاشمی‌نسب تن به آن  انتقال جنجالی دهد و استقلالی شود. ولی هرچه که هست هواداران پرسپولیس هنوز آن اتفاقات را فراموش نکردند و نتوانستند انتقال هاشمی‌نسب به استقلال را هضم کنند.

یکی از مربیان سابق پرسپولیس که دستیار علی پروین بود، در خصوص ماجرای جدایی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال توضیحات جالب و البته جدیدی را مطرح می‌کند. او در ابتدا در خصوص حواشی هفته قبل  به وجود آمده بین هاشمی‌نسب و هواداران پرسپولیس گفت: «هاشمی‌نسب هم نباید واکنش نشان می‌داد و از آن مهم تر هواداران را تحریک می‌کرد. عکسی که از او منتشر شد خیلی زشت بود و کار بدی کرد. طبیعی است که هوادار هم فحش می‌دهد و جواب هاشمی‌نسب را می‌دهد.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شد استارت جدایی هاشمی‌نسب از بازی‌های آسیایی عربستان خورده شد هم گفت : بله تقریبا درست است . در عربستان یک شب ما در هتل مشغول خوردن شام بودیم و کل تیم هم حضور داشت. هاشمی‌نسب حرکت زشتی انجام داد و به پرویز کماسی توهین بدی کرد. کماسی آنقدر ناراحت شد که حتی نتوانست شام بخورد. موضوع را به علی پروین اطلاع داد و به محض برگشت به ایران، پروین به هاشمی‌نسب گفت پرسپولیس دیگر جای تو نیست و از تیم برو!

اتفاقی که در عربستان رخ داد، این بود و بعد از چند وقت هم هاشمی‌نسب جدا شد و به استقلال رفت. به هرحال هرکسی خربزه می‌خورد، باید پای لرزش هم بنشیند!

من نمی‌دانم چرا هاشمی‌نسب این رفتارها را می‌کند. نکند انتظار داشت هواداران پرسپولیس به خاطر رفتن به استقلال به او مدال افتخار بدهند و یا از او تشکر کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    پول خیلی از آدم ها را طمع کار می کند.
    • مسعود احمدی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      مهدی هاشمی نَسَب
  • گرگانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    ول کنبن دیکه بابا ما سر ..یاد هاشمی ن ننیفتیم
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    نه . لابد باید فحش ناموس بدهند
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    ای نان به نرخ روز خور ها تنها کسیکه مردانه جلو لات بازی پروین وایستاد علی دایی و هاشمی نسب بودند
  • عبدالهادی اژدری IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    ادب هر شخص بر میگرده به ذات او ،پرسپولیس جای مردانی چون مجتبی محرمیها بود این اشتباهی بر خورد و بعد از بی ادبی هایش دکش کردن هنوز هم آدم نشده ، از قدیم گفتن کرم از ریشه است ، خیلیها رفتن و آمدن چرا فقط این باید اینقدر بی ادب باشه هرچی بهش گفتن لیاقتش را داره
  • سهیل IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    بابا ول کنید آخه این آدمه الکی گندش می کنید راستی چندتا بازی ملی داره آخه چرا ول نمی کنید قطع الرجال ازاین مرتیکه اینقد می نویسید
  • تاج کبیر IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    مرد باغیرت درستکار ساده وصادق مرد بزرگ مهدی هاشمی نسب تا ابد در قلب💙ما هستی
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    این خود هاشمی نسب هست که دوست داره جنجال بشه و این اتفاق را جنجالی نشون بده و اسمش بیاد سر زبون ها تا بیشتر دیده بشه.هیچ جنجالی در کار نبود.چرا علی انصاریان جنجال نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی