نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اخبار داغ از انتخابات فدراسیون فوتبال/ رقابت شدید انتخابات را به دور دوم می‌برد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال فعالیت کاندیداها هم بیشتر شده و به نظر می‌رسد میرشاد ماجدی و مهدی تاج از شانس بیشتری نسبت به عزیز محمدی برخوردار هستند.

مهدی تاج که با ۱۷ امضا وارد عرصه شده بود،با برکناری دو نفر از مدیران حالا ۱۵ امضا دارد و البته همچنان به رای مجمع امیدوار است. او که در سه دوره جزو اعضای مهم فدراسیون فوتبال بوده و ریاست را هم تجربه کرده مثل آخرین دوره ای که رئیس شد به رای مجمع امید زیادی بسته و احساس می‌کند که ۴۴ رای مورد نظرش را دارد. در انتخابات ۸۷ عضو مجمع حق رای دارند که هر کاندیدایی ۴۴ رای بیاورد کار تمام است و تاج و ماجدی هر دو احساس می‌کنند که این تعداد رای را دارند اما ماجدی طی روزهای اخیر امیدوارتر از قبل شده است.

این احتمال هم وجود دارد که انتخابات به دور دوم کشیده شود. البته طبق اساسنامه مورد تائید فیفا ۸۹ نفر حق دارند اما بر اساس شنیده‌ها صبح سه شنبه ۸۷ نفر رای می‌دهند و طبعا کسی که نصف به علاوه یک رای یعنی ۴۴ رای بیاورد کار تمام است. به عنوان کاپیتان تیم ملی هم وحید امیری رای می‌دهد که شنیده می‌شود رای او میرشاد ماجدی است. انتخابات از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و احتمالا تا ساعت ۱۴ طول می‌کشد. چون کاندیداها باید برنامه‌های خود را هم اعلام کنند. البته فردا شب هر سه کاندیدا مناظره تلویزیونی هم دارند و به همین دلیل به آنها توصیه شده که با رسانه‌های دیگر مصاحبه نکنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داش فر IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    آخرش یکی ازین اسکول ها انتخاب میشه دیگه. طوری خبر و تحلیل کار می کنید که انگار رقابت انتخاباتی آمریکا میون ترامپ و بایدنه😄😄

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی