نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
علیرضا دبیر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک درگیری شدید لفظی میان علیرضا دبیر و محمد علیپور رخ داد.دبیر دوباره خبرساز شد؛ 

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای انتخاب رئیس جدید و نواب رئیس و همچنین اعضای هیئت‌رئیسه از ظهر امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد که در این بین حواشی و درگیری‌های لفظی جالب توجهی نیز در مجمع به‌وجود آمد.

از ابتدای مراسم علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و محمد علیپور که در ۴سال اخیر عضو هیئت اجرایی بود خطاب به هم با کنایه حرف می‌زدند و در آخر مراسم وقتی مشخص شد علیپور رای نیاورده کنایه‌های دبیر تندتر هم شد.

دبیر گفت: "این مرحله آخر رای گیری است؟ یعنی از هیئت اجرایی قبلی تا الان کسی رای نیاورده است؟ در تاریخ بی سابقه است، آقای صالحی امیری روی سر ما جا دارد اما یازده تا رای هم نیاوردند. من احترام همه را دارم، اینکه می‌گویم کار باید برای خدا باشد حرف بدی است؟ من چهارسال دیگر را جلوی چشمم می‌بینم."

او در ادامه درحالی‌که علیپور سعی در جواب دادن داشت خطاب به وی گفت: "هزارتا خبره ورزشی بوده تو کجای ورزشی که خبره ورزشی معرفی شدی؟ نگذارید من حرف بزنم؛ هزارتا خبره ورزشی و قهرمان المپیکی هستند و تو باید خبره ورزشی معرفی شوی برادر من؟ کاندید نشدم که امروز حرف بزنم. امروز هم دیدید اعضا جواب‌تان را دادند."

درگیری لفظی شدید علیرضا دبیر در روز انتخابات/ اینهایی که اینجا نشسته اند خبره های ورزش ما هستند؟/ علی دبیر؛ بی احترامی نکن!

در این لحظه کیهانی نیز که رای نیاورده بود میکروفون خود را برای جواب دادن روشن کرد و درحالی‌که در مجمع همهمه شده بود، علیپور گفت: "سالهاست که در انتخابات دست همه را می‌بوسیم و به هر که دوست دارند رای می‌دهند. همانطور که تو بارها رای آوری و نیاوردی و ما هم همین هستیم."

پس از حرف‌های علیپور و درحالی‌که برگزار کنندگان مجمع و اعضای دیگر سعی در آرام ساختن جو با ذکر صلوات داشتند دبیر با لحن کنایه آمیز ادامه داد: "خبره‌های ورزشی مملکت‌مان این‌ها هستند دیگر! خبره‌های ورزشی ما ردیف این‌طرف هستند و خیلی برای من قابل احترام هستند نه کسانی که زوری در هیئت اجرایی خودشان به خودشان رای دادند. من برای خدا حرف می‌زنم. چهار سال حرف زدی و الان باید گوش دهی."

علیپور در جواب گفت: "بی احترامی نکن، ما هیچ موقع حرف نزدیم؛ همیشه تو حرف زدی."

مسئول برگزاری انتخابات و دیگر نفرات سعی کردند آنها را از ادامه جدال لفظی بازدارند و صحبت‌های کنایه آمیز و درگیری علنی آنها با دخالت سایرین خاتمه پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میم IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    به قول محمد اصفهانی" واسه پوله واسه پوله تا تو به کارش بخندی"
  • دون فابيو IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    كاري به عليپور و علي نژاد و واعظ آشتياني و ... ندارم، ولي دبير واقعا" …..
  • سیروس IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    دبیر میگه کار باید برای خدا باش یکی نیس بهش بگه توبرای خدا چکار کردی اگه میخای کار برای خدا باش برو خلق الله کم کن/بهتر بگین کار برای پول والا کار برای خدا که دعوا نداره
  • ساسان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    خوب می کنه، یکی مثل دبیر باید حرف بزنه
  • رسول IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    سلام .آقای دبیر خسته نباشی برادر . سوالی داشتم شما که آدم متدین و پاکی هستی و خودت رو وقف کشتی کردی تا دل مردم رو شاد کنی میتونی بگویی که چرا مترو خط ۳تهران که قرار بود از نوبنیاد تا تجریش هم ادامه داشته باشد اجرانشد . درسته که برج اطلس مال پایین پارک نیاوران روی تونل اجرا شده و آیا درسته که شما سال (۸۸)وقتی که عضو شورای شهر بودید ۵۰۰ میلیون گرفتید و موافقت کردید که پروژه مترو کنسل شود و برج اطلس مال با تراکم ۴۸۰ در صد ساخته شود .
  • بردیا TR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    این دبیر چقدر چندش آور هست !!!
  • کامران زارعی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فرهنگ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی