مناظره شبکه ۳؛ بی‌خاصیت یا جنجالی؟/ کاندیدای مهم و بحث‌برانگیز انتخابات فدراسیون فوتبال نامه نوشت/ لابی سنگین در شب پراسترس انتخابات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات چالشی کمیته المپیک رخ داد، پیش بینی می شود انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز جنجالی و پرچالش شود.

دیروز اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند.

این انتخابات که به دور دوم کشیده شد، مهدی علی نژاد معاون سابق وزارت ورزش و جوانان را مقابل خسوری وفا قرار داد. از این لحظه به بعد انتخابات وارد یک چالش بی سابقه شد و در نهایت خسروی وفا با ۲۸ رای در برابر علی نژاد با ۲۷ رای به برتری رسید.

انتخابات کمیته المپیک البته با فریادهای علیرضا دبیر نیز جنجالی تر از همیشه شد و او با یکی از حاضران در جلسه، به شدت درگیری لفظی پیدا کرد. حالا مشخص نیست که انتخابات فدراسیون فوتبال که فردا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد، چه شرایطی پیدا می کند. آیا این انتخابات جنجالی می شود؟

استارت مدیر شبکه ۳

مدیر گروه ورزش شبکه ٣ سیما در نامه‌ای از مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی برای شرکت در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر دعوت کرد.

تاج اولین واکنش را به این دعوت نشان داد و در نامه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پخش این برنامه از روزهای قبل جلساتی را برنامه‌ریزی کرده که خودش میزبان آنهاست، رسم ادب به او اجازه لغو کردن این جلسات را نمی‌دهد و نظر به اینکه خودش در این برنامه شرکت نمی‌کند، امیدوار است که اصل بی‌طرفی و اخلاق حرفه‌ای در طول برنامه رعایت شود.

مناظره شبکه ۳؛ بی‌خاصیت یا جنجالی؟/ کاندیدای مهم و بحث‌برانگیز انتخابات فدراسیون فوتبال نامه نوشت/ لابی سنگین در شب پراسترس انتخابات

جواب تاج؛ یک نه محکم!

انتخابات فدراسیون فوتبال، سه شنبه ٨ شهریور ماه برگزار می شود و شب انتخابات، سنگین ترین لابی ها صورت می گیرد. به نظر نمی رسد تاج اشتباهی مرتکب شده باشد. او یک بار در برنامه فوتبال برتر حاضر شد؛ بدون اینکه ۲ کاندیدای دیگر ماجدی و محمدی) به دعوت شبکه ۳ جواب مثبت بدهند.

مناظره شبکه ٣ با حضور میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی، حتی اگر برگزار شود، چنگی به دل نمی زند؛ چون یکی از طرفین اصلی انتخابات از حضور در آن سر باز زده است.

پیش بینی نتیجه انتخابات

افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال می گویند این بار شاهد یک انتخابات چالشی خواهیم بود. آنها رسیدن انتخابات به دور دوم را قطعی می دانند اما همچنان نمی توانند آرای برنده نهایی را تخمین بزنند.

مشخص نیست پیروز انتخابات چه کسی است؛ میرشاد ماجدی که در فدراسیون فوتبال حضور دارد و با تمام ارکان فوتبال ایران در ارتباط است یا مهدی تاج و عزیزاله محمدی کار را تمام می کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    وقتی آقای تاج هنوز جوهر خیانتش با انتخاب ویلموتس خشک نشده و الانم صبر کردند تا صلاحیتش تایید بشه دیگه تهش مشخصه فوتبال مملکت به کجا کشیده شده و از این به بعدش هم چی میشه...آخه تا کی میخواین به شعور مردم توهین کنید
    • حامی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      سوال مهم اینکه چه کسایی صلاحیت اینارو رد یا تایید میکنن؟ آیا این نفرات خودشون مورد تایید هستن یا بدتر از امثال تاج و میرشاد و....
    • دکتر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      ما ملت ساده لوح هستیم فکر می کنید توی پرورنده ویلتموس آقای تاج مقصر هستش اصلا از بالا دستور اومده کی روش برود ویلتموس بیایید باچه رقمی.....پیشنهاد می کنیم بیشتر مطالعه کنید کدام سازمان خارج کشور ویلتموس را پیشنهاد داد التماس فکر
  • بهمن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    باید خون گریست، تاج چگونه تایید شده
  • شهرام IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    تاج = فساد
  • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    تاج رأی بیاره لنگیا جشن میگیرن بقیه تیماروهیچ قدمی براشون برنمیداره
    • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      بد نیست یه مقداری وسعت دیدمون رو بیشتر کنیم...
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    تاج مشغول مهمانیه برای لابی گری ، اگر ایشون رای بیاره دیگه بدونید چه خبره ، همه چی لابی گری و دیگه هیچ ،
  • سه پیچ IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    این سه نفر بدرد فدراسیون فوتبال نمی خورند.هر سه کارنامه ضعیف و پر از اشکالی دارند.البته نتیجه انتخابات خارج از مجمع تعیین می شود و اعضای مجمع خیلی استقلال رای ندارند.البته بطور نمایشی انتخابات به دور دوم می رود.
  • خشايار IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    اگر تو كشوري مثل زءير يا چاد يا جمهوري كنگو هم زندگي ميكرديم محال بود امثال همچين مهرهاي ناكار امد و بي كفايت رو كانديداي بزرگترين فدرارسون كشور كنند واقعا جاي سوال داره يكي مثل تاج كه پرونده ويلموتس و كارخونه فولاد هنوز بسته نشده چطور تاييد صلاحيت شده!!!!!!
  • هوادارفوتبال IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    وخدانخواهدبخشیداونهایی رو که پول این ملت رو باندانم کاری عمدی یاازروی جهالت به بادفنادادند وحالا بازهم باگردنی کلفت تر وطلبکارانه ترازگذشته برگشته اند تا باقی مانده پول واعصاب هواداررو به فنا بدن خداکند من دراشتباه باشم واشتباه فکر کنم که اینها برای چی برگشته اند ؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔
  • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    اقای دادکان خوب کاری کرد نیومد ، چون خیلی ها باید میرفتن .. از این سه نفر هرکدوم بیان فرقی نداره ، چون ۹۰ درصد امور چارچوب مشخص شده داره ..فقط روش اجرا فرق میکنه .
  • خشايار IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    فاز اونايي كه ديس ميدن رو نميدونم ولي فكر ميكنم فازشون مثل تاج باشه
  • رضا گودرز IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    سلام تاج دزد چطور باز آمده مگر قلبش درد نمی کرد مگر نمی خواست بمیرد اگر تاج رای بیاورد معلومه دیگه چه خبره......
  • Sepahan IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خداکنه حداقل ماجدی بشه بین این3نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی