تهدید عجیب و غریب یک مربی/ اگر رونالدو بیاید استعفا خواهم داد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دیگر از تیم‌هایی که در فهرست مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو برای برگرداندن این ستاره پرتغالی به لیگ قهرمانان قرار داشت، خط خورد.

نشریه تایمز انگلیس ادعا کرد که روبن آموریم سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال که به شدت نزد هواداران این تیم محبوب است، مدیران باشگاه را تهدید کرده در صورتی که بخواهند کریستیانو رونالدو را به تیم تحت هدایت او تحمیل کنند، از سمت خود استعفا خواهد کرد. آموریم به سبب قهرمان کردن اسپورتینگ در لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به شدت نزد هواداران این تیم محبوبیت و اهمیت پیدا کرده است و از همین موضوع برای به کرسی نشاندن حرفش در مورد اینکه ورود رونالدو برنامه‌های تاکتیکی تیم او را به هم خواهد زد، استفاده کرده است.

گویا آموریم از اینکه رونالدو با ورودش اقتدار او در رختکن را تحت‌الشعاع قرار دهد و تمرکز سایر اعضای تیم را از روی برنامه‌های فنی وی بردارد نگران است و به همین دلیل هم به شدت با بازگشت این ستاره ۳۷ ساله به اولین تیم دوران بازیگری‌اش مخالف است. آموریم پیش از این هم در یک مصاحبه موضع خود در مورد بازگشت رونالدو را مشخص کرده و گفته بود که ترجیح می‌دهد بازیکنان فعلی‌اش را حفظ کند.

در همین حال خبری دیگر درباره رونالدو توسط نشریه میرر انگلیس منتشر شده مبنی بر اینکه رونالدو به کاهش ۲۵ درصدی حقوقش به خاطر ناکامی فصل گذشته منچستری‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به باشگاه اعتراض کرده است.

رونالدو فصل گذشته بهترین گلزن من‌یونایتد بود، اما تلاش‌هایش فایده‌ای نداشت و من‌یونایتد فصل را با جایگاهی بهتر از ششمی به پایان نرساند و به این ترتیب از حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازماند. طبق بندی هم که در قرارداد بازیکنان گنجانده شده بود، باشگاه به سبب این ناکامی ۲۵ درصد از حقوق تمامی آنها کسر کرد. رونالدو اما به این موضوع اعتراض کرده و گفته است او مسئول ناکامی تیم نیست و نباید شامل مجازات می‌شد.

این تازه‌ترین فصل در کشمکش‌های اخیر رونالدو و منچستری‌ها بعد از اصرار ستاره پرتغالی به ترک اولدترافورد برای پیوستن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا و مخالفت باشگاه با خواسته او محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی