نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
۱۲ |
۳
چرا کاوه رضایی قید پرسپولیس را زد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی سابقه شاگردی یحیی گل محمدی را دارد و سرمربی پرسپولیس نیم نگاهی به او داشت اما کاوه ترجیح داد به پرسپولیس نرود.

کاوه رضایی برای فصل جدید استقلال را انتخاب کرد اما ماجرای ارسلان مطهری و البته مشکلی که خودش در مورد اقامت و... داشت باعث شد تا نتواند برای استقلال بازی کند و این اتفاق حداقل تا نیم فصل ادامه خواهد داشت اما کاوه که سابقه استقلالی بودن داشت نمی‌خواست به قول معروف یاغی شود و از استقلال به پرسپولیس برود. البته پرسپولیسی‌ها هم بیشتر از رضایی روی شیخ دیاباته نظر دارند اما ته دل کاوه هم با پرسپولیس نبود وشاید نمی‌خواست هواداران استقلال را هم از خود برنجاند.در این مدت استقلالی‌ها از او حمایت کردند و همین مساله هم روی کاوه تاثیر داشت.

این روزها صحبت از حضور این مهاجم در فولاد یا تراکتور است و کاوه احتمالا تا نیم فصل باید به یکی از این دو تیم برود.ساپینتو اما همچنان این مهاجم را می‌خواهد هر چند که باید برای ۱۲ بازی دیگر قید او را بزند و به همین مهاجمان فعلی بسنده کند. فعلا که سجاد شهباززاده در گلزنی ناکام بوده و باید دید ساپینتو فردا شب باز هم به او بازی می‌دهد یا نه اما هر چه هست کاوه رضایی ترجیح داد عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش ببخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هواداران استقلال IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    درود بر کاوه رضایی عزیز .
    • دلال رابایدنابودکرد.... IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      کاوه رضایی ب‌عشق استکلال این کار نکرده بلکه قضیه اینه ک کدوم تیم پول بیشترمیده پرسپولیس پساهان فولاد
  • کیسه سوزی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    همون دیاباته رو بگیرن بهتره
    • ماهور پرسپولیسی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      خداییش حق تربت حرفی که تو این سایت شنیده بودم😂😂😂
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    تا دیروز میگفتن لیاقت پیراهن استقلال نداره الان میگن مرسی پسر آبی عامل اصلی این بدبختی کاوه استقلال هست که در حقش اوج بی معرفتی و نامردی کردن انصاف نیست مطهری و رمضانی و میرزایی و مهری تو لیست باشن کاوه نباشه اگه کاوه غرور داشت کلا جدا میشد ولی عشقش به تیمش ثابت کرد البته فردا اتفاقی بیفته باز نمک نشناسی استقلالی ها شروع میشه پس کاوه باید بهترین تصمیم بگیره
    • کاوه IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      تا دیروز می‌گفتید بهترین مهاجم ایرانه الان که گفته نمیام لنگ شده بازیکن معمولی که به نظر شما در حد لنگ نیست.
    • درد شما پرسپولیس یا پیروزی نیست،سوزشه! IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      خطاب به کاوه. خوبی؟ شما مهاجم خوب ندیدین که به رمضانی و منشا و کاوه و بابایی میگین بهترین مهاجم لیگ و فکر میکنی بازیکن مازاد پرسپولیس ستاره بوده که اومده کیسه بکشه! وگرنه خودتون خوب میدونید کاوه حتی درحد شهباززاده نیست و ما به طارمی ایراد میگرفتیم یا منشا اوجش بود یا علیپور آقای گل شد نگفتیم بهترین مهاجم لیگ!!! چون آقای گل زیاد داشتیم و مثل شما نیستیم هر ده سال یه مهاجممون بشه آقای گل و یا هر بازیکنی رو بگیم بهترین بازیکن لیگ ، مثل رمضانی یا ....خلاصه عادت کیسه کش جماعته که همه رو مثل خودش میدونه ولی استقلالیها با توی کیسه کش فرق داره و میدونه بازیکن تا بازی نکنه مثل هندونه ی در بسته س و حتی به صرف درخشش در پرسپولیس نمیشه گفت در استقلال هم میدرخشه و بلعکس،مثل الونگ ،هوار،هاشمی نسب و یا سید عباسی و یا احدی و ...
  • اسی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    کاوه اگر به مهری به ووریا را متوجه می شد. همه چیز روشن بود. بازیکن فوتبال دستمال نیست که اینجوری باهاش رفتار می کنید. یا رفتاری که با ارسلان کردن درست بود؟
  • !!! IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    والله بیشتر از خط و نشان برومند ترسید. یاغی چیه یاغی فقط یه نفر.
  • مجید IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اگر میرفتم نمیشد ازش ایراد گرفت. چون استقلال کوتاهی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی