نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرمولی که بعد از ۶ سال ستاره استقلال تکرار کرد/ مذاکره با پرسپولیس، قرارداد با تیمی دیگر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاوه رضایی بازیکن استقلال با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید.

باشگاه پرسپولیس پس از اینکه کاوه رضایی نتوانست با استقلال تهران قرارداد رسمی منعقد کند با چراغ سبز مدیر برنامه‌های او برای مذاکره روبرو شد تا سراغ این مهاجم برود.

رضایی که در تمرینات پیش فصل با استقلال تهران تمرین می‌کرد به دلیل برخی مشکلات نتوانست قراردادش را با آبی‌پوشان امضا کند تا با تکمیل لیست این باشگاه در فصل جاری روبرو شود و در جمع بازیکنان فصل جاری این تیم حضور نداشته باشد.

کاوه رضایی که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به فوتبال باشگاهی کشور بازگشت پس از بیرون ماندن از لیست استقلال از طریق مدیر برنامه‌های خود جلساتی رسمی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار گرد و پیشنهاد مالی سرخ‌ها را نیز دریافت کرد.

مدیر برنامه‌های رضایی پس از اینکه با تمام درخواست‌های این بازیکن موافقت رسمی شد از درویش فرصت خواست تا پاسخ نهایی را بازیکن پیشین استقلال بدهد.

با گذشت چند روز از آخرین مذاکرات طرفین، خبری از کاوه رضایی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نشد تا مدیران باشگاه ضمن دلخوری از رفتار عجیب این بازیکن که تمام شرایط و جزئیات قراردادش مورد پذیرش قرار گرفته بود اما خبری از حضورش برای امضای قرارداد نشد قید ادامه مذاکره با کاوه رضایی را بزنند.

این اتفاق درحالی رخ داد که کاوه رضایی قبلا هم همین فرمول را برای مدیران وقت پرسپولیس پیاده کرده بود و اتفاق جدیدی برای این بازیکن محسوب نمی شد. رضایی ۶ سال پیش و بعد از درخشش در ذوب آهن با پرسپولیس مذاکره کرد ولی در نهایت راهی استقلال شد.

در آخرین جلسه‌ای که آن زمان بین طاهری مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس و کاوه رضایی در حضور مدیربرنامه‌های این بازیکن برگزار شد، طرفین بر سر چند مسئله اختلاف‌نظر داشتند. مهم‌ترین اختلافات آنها بر سر رقم قرارداد و دو بندی بود که رضایی تمایل داشت در قراردادش باشد.

بازیکن پیشین تیم ذوب‌آهن خواستار این بود که در قراردادش بندی آورده شود، مبنی بر اینکه هر موقع پیشنهاد خارجی داشت بدون مشکل از پرسپولیس برود و خواسته دیگر وی تعهد باشگاه پرسپولیس در پرداخت به موقع پول او بود.

خواسته‌های این بازیکن مورد موافقت طاهری قرار نگرفت و حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شد. کاوه بعد از آخرین جلسه با مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته بود، به زودی جواب نهایی را به آن ها خواهد داد ولی خیلی زود با استقلال به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد. حالا و بعد از گذشت ۶ سال باز هم این موضوع تکرار شد و رضایی بعد از مذاکره با پرسپولیس و رسانه ای شدن جزئیات این مذاکرات ، راهی تیم دیگری خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آنتی کیسه IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    به پیر به پیغمبر پرسپولیس با این مذاکره نکرده چون این آدم خب میشناسن از اول الویت با شیخ بوده چون مدیر برنامه شون یکی این شایعه درست کردن
    • آنتی لنگ IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      الکی قسم نخور لنگی
    • تورک اوغلو TR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      مگه مسئولان لنگ با کدوم بازیکن مذاکره کردن یا نه بع تو گزارش میدن
    • پرسپولیسی تیر IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      درجوابآنتی کیسه کش حقیرکاجی:هرکی مسئول اعمال خودشه کیسه کش کاجی حقیر!شمابچسب به تیم کیسه کش کاجی خودت وزیر مطالب سرورتیم کیسه کش کاجیت نظرنده! درودبرپرسپولیس کوروش کبیروننگ برکیسه کش کاجی درباری 😉😉😉😉😉😉😉
    • پرسپولیسی تیر IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      درجواب تورک اوغلو:فعلامسئولان تراختورکم بادصحبت کردندوپول یامفت دادندتورک اوغلوتراختوری کم باد درودبرپرسپولیس کوروش کبیروننگ برتراختورکمبادحقیر 😉😉😉😉😉😉😉
  • ساوالان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    اکثرا بازیکنان با نام پرسپولیس استقلال را تیغ زدند.. هیچ بازیکنی با قیمت کمتر نسبت به پرسپولیس به استقلال نرفته!! اکثرا بخاطر پول رفته اند . برای همین هست که استقلال همیشه بیشتر خرج کرده.. چون بازیکن یک طرف شهرت و اوازه پرسپولیس را می بیند و ان طرف اقلیت را!!! مجبور می شود در صورت رفتن به استقلال حد اقل گران برود.. تا یر به یر شود... پس شهرت پرسپولیس..... ثروت با اورده استقلال.. شما کدام یکی را انتخاب می کنید
    • ششششش IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      زارت
  • شیشتایی بی خاصیت DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    یارو یکساله تو تیمش سکونشین بوده از تیمش هم اخراج شده بعد ناز هم میکنه !!! حیف از پرسپولیس که با این بازیکنای بنجل و دیپورتی مذاکره میکنه . بذارین بره همون سوراختور بلایی که سر شجاعی و دژاگه آوردن سرش بیارن قدر عافیت بدونه . این آدم در شآن پرسپولیس نیست ..‌.
  • شیشعلی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    کلا رو قول و قرار کردا نمیشه حساب کرد قدیمیا میفهمن من چی میگم
    • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      خزعبل نگو همه میدونن کردها چقدر مرد هستند
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    ایووول کاوه با تعصب واقعا دمت گررررم،بدجوری سوزوندی لنگیا رو🔥🔥🔥💙💙💙💙😘چه فشاری خورد خبرورزشی و بقیه لنگیا،ضدحااال قشنگی بود😂😜 آدم تو آفتابه شیر موز بخوره ولی اینجوری ضایع نشه، nبارضایع شدید بسه دیگه😂🤣😂😉🔥🔥🔥🔥
    • ماهور پرسپولیسی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      آخه کیسه کش کادر فنی نزاشتن بیاد پرسپولیس کاوه اصلا لیاغتش همون کیسه هست......... بسسسسسسوز🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • سیدرضا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    خیلی سخته براتون دیدن بازیکنی که اینطور عاشق استقلال باشه
    • پرسپولیسی تیر IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      آخه آقاسیدکاوه چی داره که عاشق کیسه باشه!عاشق کیسه بودکه رنگ‌قرمزتنش نمیکردتراختوری کمبادبشه که درودبرپرسپولیس کوروش کبیروننگ برکیسه کش کاجی درباری حقیر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی