نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
۱۷ |
۴
 انتخابات فدراسیون فوتبال لغو شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال لغو مجمع عمومی انتخاباتی مورخ ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون و عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی فدراسیون توسط کمیته بدوی انتخابات به شرح ذیل:

۱- نقض مفاد بند ۱ ماده ۱ اساسنامه فدراسیون عدم توجه به قوانین و مقررات کشور

۲- نقض بند ۵ ماده ۲ اساسنامه فدراسیون و عدم توجه به کدهای  اخلاقی فیفا

۳- عدم رعایت ماده ۷ اساسنامه فدراسیون در مورد رفتار ارکان و مقامات

۴- فعالیت غیرقانونی برخی از اعضاء کمیته انتخابات بر اساس بند ب ماده ۳ آیین نامه انتخاباتی فدراسیون و بند ۲ ازبخش ج ماده ۳ در خصوص تعارض منافع  و عدم رعایت بی طرفی در انتخابات

۵- عدم توجه کمیته انتخابات به اسناد و مدارک و مستندات ارسالی از مرجع قضایی

۶- نقض بند "و" از بخش ۴ ماده ۶۷ و  عدم رعایت ماده ۲۷ آیین نامه انتخاباتی فدراسیون

و  با در نظر گرفتن این موضوع که بر اساس ماده ۲۷ آیین نامه انتخابات کلیه مکاتبات مرتبط با انتخابات با امضاءدبیرکل رسمیت می یابد و مسئولیت قانونی آن بر عهده دبیرکل می باشد لذا در احترام به اصول و قوانین و مقررات اساسنامه فدراسیون و اسناد بالادستی مرتبط شامل قوانین و مقررات AFC  و فیفا و به منظور صیانت از ارزش‌های اخلاقی و رفتار حرفه‌ای و احترام به حقوق حقه فوتبال  و در نهایت در جهت حفظ منافع و مصالح عمومی فوتبال کشور، بدینوسیله مراتب لغو مجمع عمومی انتخاباتی مورخ ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ را اعلام می‌نماید.

بدیهی است مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون بلافاصله پس از رسیدگی به موارد فوق و اصلاح فرآیندهای مرتبط در زمان مقتضی و بر اساس قوانین و مقررات و الزامات مندرج در اساسنامه برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    یعنی حاج صفی این همه راه رو بیخودی اومد؟ عجب بلبشویی...
  • سید IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فوتبال نیست سیرکه...با ماجدی پیش به سوی ابروریزی درجام جهانی
  • رضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اینها فهمیدن تاج برنده س ترسیدن لغو شد .. فقط برید ببینید میثاقی چی میگه خخخ سیرکه واقعی اونجاس
  • حیدر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    امیدوارم حداقل به نفع فوتبال باشه، ولی چرا الان چرا یک روز قبل چرا ساعت یک ، ایران تو جام جهانی بازی داره نه تکلیف رییس فدراسیون مشخصه نه تکلیف مربی مشخصه
  • ساوالان IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    میثاقی خوشحالی می کند و می گوید باید اینطوری می شد و انتخابات پاک....یکی نیست به این بشر بگوید اگر پاک نبود چرا مناظره گذاشته بودی....ایا برنامه شما پاکه...تایمرگذاشتم نصف برنامه شمادرجهت منافع استقلال هست برو دنبال معیشت...
  • حیدر IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    چرا اینقدر میثاقی خوشحال شد
  • کیارش US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فقط یکلمه میشهگفت اوضاع تهوع اوره کار بجایی رسیده که در مقابل ماجدی فوتبالو خواستن به تاج بدن حکم‌مار قاشیه پیدا کرده ماجدی که از دستش به اژدهایی مثل تاج پناه ببریم خدا کنه محروم کنن این فوتبالو حداقل سرمایه مملکت دست یه مشت از خدا بیخبر نره تا دیدن تاج میخاد رای بیاره(با وجودی که از خودشونه) سریع زدن زیر میز بازی میخان تو جام جهانی ابروریزی نکنن سازمان بازرسی هم که خواب الان از بچه ای بپرسی میدونه کیا دارن چکار میکنن بعد اقایونو خواب برده الان معنی حرف های دادکانو میفهمم
    • کیارش US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      نکته جالبتر اینه که اگه به گوش فیفا برسه که از نهادی غیر از فدراسیون دارن برای تایید صلاحیت کاندیدی کار میکنن ۱۰۰٪ تعلیق میشیم که تو این اوضاع حداقل خبر خوب همینه مگه اینکه این …
  • رامین IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    واقعا بایدبه این فدراسیون ومسولاش خندید نوب سیرکی راه انداختن.. مگه فیفایه کاری واسمون بکنه.. اگه فیفا دراین فوتبالمون روتخته کنه همه چی درست میشه..
  • Sepahan IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    جون مادرتون تاج رو رد صلاحیت کنید ماجدی بازبهتراون دوتاس
  • جواد آبی دل IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اینا همه ش لابی و پارتی بازی شده نه فوتبال این پارتی بازی و لابی به همه جا مثل غده سرطانی نفوذ کرده من خودم طرفدار کی روش هستم وقتی که کی‌روش استوری گذاشت ریس شدن تاج مشخص بود فقط دیدن فردا تاج ریس میشه گفتن لغو کنید وگرنه هیچکدام از این سه نفر راه به جایی نمیبره فوتبالی که هزار تومان درآمد نداره اون وقت طرف آمده میگه بدهی ها رو تسویه کردم آخه پول رو بده بچه اونم می‌تونه بدهی رو بده ی نفرم می‌تونه درآمدزایی کنه اونم جلو تبلیغاتش رو میگیرن نشون نمیدن
  • داش فر IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    وقاحت و بی حیایی به جا و اندازه ای رسیده که به دلیل احساس شکست در انتخابات، در نیمه شب ناگهان اعلام می کنند که چندین بند اساسنامه و آئین نامه انتخابات رعایت نشده و انتخابات لغو میشه. این یعنی توهین به شعور مردم و AFC وFIFA. خلاصه آبرو برای مملکت نمونده که چنین وقیحان مافیایی در راس فدراسیونش هستند. صحبت از پورسانت های نون و آب دار در قراردادهای جانبی جام جهانیه.
  • مرتضی US ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ریشه تمام این نابسامانی ها عدم پرداخت درآمدهای میلیاردی از فوتباله که صدا و سیما روی آن دست انداخته و حاضر نیست حق لیگ و بازیکنان را پرداخت کند. بعلاوه بعضی افراد ناوارد سر کار هستند که این نابسامانی ها و آبروریزی ها را بار می‌آورند . کمدی مدیران فوتبال ایران و صدا و سیما به حالت تهوع آور رسیده. الان تاثیر این فضاحت را روی بهترین بازیکنان ایران منجمله مهدی طارمی و سردار آزمون می بینم که حال و روز خوبی ندارند. با این وضع با نهایت تاسف کیسه گل آن سه حریف در جام جهانی میشیم.
  • فرهنگ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    بخدا بچه ها حق دارند که از مملکت مهاحرت می کنند. آخه مگه میشه یک مافیای کوچیک استیلی و ماجدی اینطور وقیحانه دست روی درآمدهای جام جهانی بگذاره و با حق حسابی که از روی این درآمد میده حتی انتخابات فدراسیون رو نیمه شب لغو کنه و با آبروی ملت و مملکت بازی کنه!؟
  • فرهنگ IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ما که تکلیفمون در دزدی و فساد و مافیابازی شهره جهان شده، و جای بحثی نیست، اما اونایی که از اسکوچیچ حمایت می کردند متوجه بشن که کروات ها چقدر گداگشنه هستند، و این این حقیر تا چه اندازه آلت دست و وسیله بخور بخور چه مافیای کثیفیه، و متوجه بشن که اگه یک سرمربی قوی داشته باشیم، هرگز مافیای امثال ماجدی و استیلی اجازه نخواهند داشت و نمی تونند درآمدهای دلاری جام جهانی و فوتبال را بالا بکشند.
  • راستگو IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    مقصر اصلی ما مردم هستیم که اینطور به شعورمون توهین میشه، و اینجوری دو گروه دزد جلو چشمامون بر سر دزدیدن اموالمون و دلارهای حاصل از جام جهانی با هم دعوا می کنند و ما هم تماشاچی و آشششش ش ش ش.😔😢 بهترین کار تحریم فوتبال از سوی مردمه بخدا اگه به خودمون احترام می گذاریم. اگر اندکی به خودمون احترام می گذاریم و برای تودمون و میهن عزیزمون احترام قائلیم، باید تا پاکسازی کامل فوتبال ازین مفسدین و دزدان مافیایی از هواداری فوتبال و تماشای بازی های داخلی دوری کنیم.
  • ناامید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اگه تاج اخراج ومحاکمه نشه به اعتماد عمومی مردم وملت ایران لطمه اساسی خواهد خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی