نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ساپینتو سخت‌گیرترین مربی است که تا امروز دیدم/ هرچه دارم می‌گذارم تا در جام جهانی بازی کنم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش و چپ‌پای استقلال امیدوار است در جام جهانی حضور داشته باشد.

یکی از خوب‌های استقلال در ۳ دیدار ابتدایی لیگ برتر ابوالفضل جلالی مدافع چپ این تیم بود. ابوالفضل که تابستان گذشته به استقلال آمد، به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را در فصل گذشته از دست داد ولی امسال شرایط متفاوتی دارد و از همان بازی اول به مهره فیکس ریکاردو ساپینتو تبدیل شد.

جلالی که یکی از ملی پوشان استقلال به حساب می‌آید و در اردوی آخر تیم ملی هم حاضر بود. او انگیزه زیادی دارد تا با ادامه روند خوبش بتواند یکی از مسافران جام جهانی باشد. با مدافع چپ آبی‌ها در خصوص شرایط این روزهای خودش و استقلال و همچنین اتفاقات مختلف گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.

شروع لیگ برای تو چطور بود؟

خب من فصل قبل کمی بدشانس بودم و نتوانستم به خوبی بدنسازی کنم. مصدومیت باعث شد تا از شرایط آرمانی دور شوم ولی خداراشکر در نیم فصل دوم خودم را رساندم و در نهایت هم فصل با قهرمانی به پایان رسید که بسیار شیرین و لذتبخش بود.در این فصل در تمرینات بدنسازی حضور داشتم و به لحاظ بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارم. مشکلی وجود ندارد و خداراشکر شرایطم عالی است.

استقلال فصل را با شکست شروع کرد ولی در ادامه توانستید ۶ امتیاز را کسب کنید. شرایط تیم چطور است؟

خب کادرفنی تیم ما در تابستان عوض شد و تفکرات جدیدی به تیم ما آمد. در دیدار اول بد نبودیم ولی دو اشتباه باعث شد تا گل بخوریم و به نوعی روی ضد حملات سپاهان غافلگیر شدیم. شاید در آن بازی بدشانس نبودیم می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم و یا حتی برنده بازی شویم. با این حال در دیدار مقابل ملوان و مس باید امتیازات کامل را می‌گرفتیم تا از همین ابتدا جزو مدعیان باشیم. خداراشکر نتیجه دلخواه را گرفتیم و الان شرایط تیم بسیار خوب است. البته این را هم بگویم که قطعا در هفته‌های آینده از این هم بهتر می‌شویم و نمایش‌های بهتری را از تیم ما خواهید دید.

استقلال در این فصل ستاره‌های زیادی را مثل محبی و قایدی به خدمت گرفت. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب ما چند خروجی داشتیم و البته برای حفظ شرایط خوب سال قبلمان باید تقویت می‌شدیم. این در همه جای دنیا مرسوم است و ما هم بازیکنان خوب و باکیفیتی را جذب کردیم. به نظرم تیم خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوب فصل قبل را دوباره تکرار کنیم.

به نظرت استقلال در این فصل می‌تواند قهرمان شود؟

از الان که نمی‌شود حرف از قهرمانی زد. ما تیم خوبی داریم و کادرفنی هم به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد و تیم مدیریتی هم پشتیبانی خوبی از تیم دارند. قطعا هدف کل تیم تکرار قهرمانی و دبل کردن است و تا آخرین روز برای کسب قهرمانی می‌جنگیم. امیدوارم هواداران هم که مثل همیشه حمایت کردند، این کار را تکرار کنند تا بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به آن‌ها هدیه دهیم.

قبل از شروع بازی‌ها مشکلی در پرداخت پول رضایتنامه تو به سایپا به وجود آمد ولی در نهایت در استقلال ماندی. در این خصوص صحبت کن.

ببینید یک مشکلی به وجود آمد ولی قضیه مدیریت شد و من هم به چیزی که دلم می‌خواست ، رسیدم. خوشحالم عضوی از باشگاه بزرگ استقلال هستم چون اصلا دوست نداشتم رفیق نیمه راه باشم. خداراشکر مشکل رضایتنامه هم حل شد و با افتخار در خدمت استقلال و هواداران دوست داشتنی مان هستم.

کار کردن با ساپینتو چطور است؟

به نظرم که خیلی خوب است و من لذت می‌برم. ساپینتو سخت گیرترین مربی است که با آن کار کردم ولی به نظرم این سخت گیری خوب است و در نهایت به نفع تیم تمام خواهد شد. در کار ساپینتو اصلا شوخی ندارد و کاملا جدی است ولی در عین حال با همه بچه‌ها رفاقت دارد. خیلی پرانرژی است و تفکرش فقط پیروزی است.

ساپینتو سخت‌گیرترین مربی است که تا امروز دیدم/ هرچه دارم می‌گذارم تا در جام جهانی بازی کنم

این انرژی زیاد و شور و حرارت را کنار زمین هم نشان داده و خیلی زود هم عصبانی می‌شود

بله ساپینتو خیلی پرانرژی است و مدل مربیگری او پرحرارت است. او از باخت متنفر است و در هر بازی به چیزی جر بردن فکر نمی‌کند. جنب و جوش‌های او کنار زمین او هم به همین خاطر است و کلا کار کردن با چنین مربی جذاب و لذتبخش است.

در مورد حضور بانوان  در بازی استقلال چه صحبتی داری؟

خب حضور بانوان خیلی خوشحال کننده بود و خوشحالم برای اولین بار در لیگ برتر در بازی استقلال این اتفاق افتاد. اینکه به حقشان رسیدند و توانستند فوتبال را از نزدیک ببینند جای خوشحالی دارد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده بانوان  را باز هم در استادیم ببینیم.

در آخرین اردوی تیم ملی حاضر بودی و کلا اسکوچیچ نشان داده به سبک بازی تو علاقه دارد. چقدر امیدواری در اردوی پیش رو هم به تیم ملی دعوت شوی و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشی؟

اول باید بگویم اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی به من لطف دارند و باعث افتخار است که به تیم ملی دعوت می‌شوم. خداراشکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم و در همه بازی‌های این فصل بازی کردم. باید این روند را ادامه دهم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. شک نکنید هرچه دارم می‌گذارم تا اول مهره مفیدی برای استقلال باشم و سپس نظر کادرفنی تیم ملی را به خودم جلب کنم. هدفم این است که در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم و عضوی از تیم ملی در این رقابت‌ها باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدف بزرگ برسم و این افتخار بسیار بزرگ نصیبم شود.

در چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد اسکوچیچ وجود داشت و حتی به برکناری هم نزدیک بود. نظر تو به عنوان یک بازیکن ملی پوش چیست؟

به نظرم من به عنوان یک بازیکن جوان تیم ملی نباید در خصوص این مسائل حرف بزنم. من سرباز ایران هستم و هروقت بخواهند با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. اسکوچیچ هم مربی خوبی است و برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده و تیم ما را به جام جهانی رسانده است. فقط امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع تیم ملی باشد و بتوانیم نتایج خوبی در جام جهانی بدست بیاوریم.

ساپینتو سخت‌گیرترین مربی است که تا امروز دیدم/ هرچه دارم می‌گذارم تا در جام جهانی بازی کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • mahdi IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آفرین پسر
  • رضایاک اصلی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    کیسائوپینتو هیچ بار فنی نداره،مثل قهرناز میگه غش کنید تو محوطه تا پنالتی بگیرن😂😂
  • سیناپس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    مدافع ملی‌پوش!!!! واقعاً خنده‌داره
  • کیسه سوز IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    کیسه کش ملی پوش خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • لنگی حقیر نباشیم IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      از عبده تا ترابی پرچم دستمال رو خوب بلد بودند اجرا میکردند اخه حقیر تو اسیا که لنگ برای خنده خوبه صوفان سرخ اسیا خخخخ باد معده اسیا شاید بعد باند که تیم ملی داره بزودی از بین میریه اگر مربی تیم ملی این بچه که از تیم امید صنعت نفت شد مربی تیم ملی بعد کارلوس کیرش تیم ملی پرتقال منچستر رال مادرید برکنار شد اون هم به خاطر جو سازی لنگی های حقیر اخه بیرواند که سوژه خنده تو بلژیک شد سه بازی 11 گل خورده قهرمانی اسیا صفر در ضمن 5 جام جعلی لنگ رو جز امثال تو شما از 15 تیم های دیگر سوال کن همه اتفاق نظر دارند قهرمانی های لنگ رو بابا مسعود مامان اذر هدایتی با زنجانی مدیرت شبکه سه اهدا کرد به لنگ نه تو زمین فوتبال به خاطر قهرمان پاک استقلال بود که همه تبریک گفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی