نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جباری: دیاباته مهاجم خوبی است اما به سیستم بازی یحیی می‌خورد؟/ پرسپولیس باید به گل زدن هم مثل گل نخوردن عادت کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا جباری اعتقاد دارد شاید سیستم بازی پرسپولیس با شیخ دیاباته هم‌خوانی نداشته باشد.

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است در حالت عادی شاید سیستم بازی این تیم به شیخ دیاباته نخورد! رضا جباری با بیان این جمله، گفت: برخی خریدها در پرسپولیس و تیم‌های دیگر ایرانی به گونه‌ای است که شاید سئوالاتی برای ما به وجود بیاورد. مثلا اینکه آیا شیخ دیاباته به خواست و میل یحیی گل محمدی خریداری شده است یا نه؟

وی ادامه داد: یحیی گل محمدی معمولا به گونه‌ای بازی می‌کند که به سبک بازی شیخ دیاباته نمی‌خورد اما شاید هم بتواند در تیم جا بیفتد. او مهاجم خوبی است که در فوتبال ایران هم آقای گل شده است و من فقط نظر خودم را گفتم. نکته دیگری که در خرید یورگن لوکادیا دیده شد نا آمادگی او و دوری از تمرینات گروهی بود.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس افزود: ما در حال حاضر از وضعیت آمادگی جسمانی شیخ دیاباته نیز به طور کامل با خبر نیستیم. معمولا بازیکنی که تا این زمان از سال تیم نداشته از تمرینات گروهی دور بوده و در شرایط ایده آل به سر نمی‌برد. ضمن آن که بحث پزشکی هم مطرح است و قطعا از طریق ایفمارک پیگیری خواهد شد. البته در مجموع شیخ دیاباته می‌تواند خرید خوبی قلمداد شود چون از تجربه کافی برخوردار است و در فوتبال ایران هم سابقه بازی دارد.

رضا جباری ضمن تعریف از عملکرد خط دفاع پرسپولیس در سه بازی گذشته یادآور شد: اینکه پرسپولیس در ۳ بازی گذشته خود گلی نخورده است جای تحسین دارد. به نظر می‌رسد ساختار دفاعی این تیم نسبت به فصل گذشته اصلاح شده باشد. فصل گذشته پرسپولیس از این ناحیه خیلی ضربه خورد و اگر تعداد گل‌های خورده این تیم کمتر بود شاید به سادگی قهرمانی را به استقلال واگذار نمی‌کرد.

جباری: دیاباته مهاجم خوبی است اما به سیستم بازی یحیی می خورد؟/ پرسپولیس باید به گل زدن هم مثل گل نخوردن عادت کند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگرچه پرسپولیس در فصل جاری به گل نخوردن عادت کرده اما باید به گل زدن هم عادت کند. اینکه یک تیم بزرگی مثل پرسپولیس در ۳ بازی گذشته خود فقط یک گل زده شاید یک ایراد باشد. این تیم باید بیشتر از این گل بزند اگر قهرمانی لیگ برتر را می‌خواهد. البته با آماده تر شدن یورگن لوکادیا و خرید شیخ دیاباته و تقویت خط حمله پرسپولیس، رقابت در این خط بیشتر شده و این تیم گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر نفت آبادان نیز تصریح کرد: بازی روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد اما در لیگ ۱۶ تیمی‌هیچ حریفی آسان نخواهد بود. همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس انگیزه دارند و صنعت نفت آبادان نیز با همین شرایط به تهران می‌آید. البته پرسپولیس هم محکوم به برد است. این تیم نیاز به پیروزی دارد و برای رسیدن به جمع صدرنشینان باید از سد صنعت نفت آبادان بگذرد.

جباری در پایان این چنین دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را پیش بینی کرد: به نظر من پرسپولیس با اختلاف دو گل انشالله برنده این بازی خواهد شد. البته بچه‌ها نباید این تیم را دست کم بگیرند و باید بدون غرور و با تمرکز کامل مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی