بهت و لبخند تلخ سرپرست موقت فدراسیون فوتبال بعد از اعلام نتیجه نهایی انتخابات
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بهت زده نظاره گر اتفاقات مجمع بود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب ۵۱ رای و با اختلاف به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. میرشاد ماجدی هم که چند ماه به عنوان سرپرست کار کرده بود و انتظار داشت به عنوان رئیس انتخاب بشود، با ۲۵ رای، از رسیدن به صندلی ریاست بازماند.

بعد از مشخص شدن آرای مجمع، ماجدی که دو صندلی آن‌طرف‌تر از تاج نشسته بود، بهت زده و با لبخندی تلخ نظاره گر اتفاقات مجمع بود.

ماجدی را در این مجمع، صادق درودگر همراهی می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صمدقلی RO ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اگر حماقت خودش و کامرانی فر سر نمایش مسخره دیشب نبود با این افتضاح نمی باخت . با توهم امکان لغو انتخابات و عدم لغو بی پشتوانه بودن خودش را کاملا مشخص کرد .
  • Ali IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    باید به هرکس که یک روز و حتی یک ساعت به فوتبال این مملکت خدمت و کمک کرده است سپاسگزاری نماییم واین ربطی به این وری و یا آن وری و یا یک ور دیگر بودن آن شخص که حتی می تواندمخالف ماباشد ندارد. خداقوت آقای ماجدی و سپاسگزاریم ازجنابعالی.
  • محسن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فدراسیون تو چنگش بود بازم نتونست رای بیاره خخخخخخ
  • فراموشنکار FR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    سابقه خوبی از خودش نذاشت.کودتای بی موقع علیه رییس قبلی بدون اینکه براش آماده باشن.دوران بی سر و ته ریاستش که هیچی سر جای خودش نبود و اینکه نشون داد برای ریاست حاضره هر کاری هرچقدرم بد بکنه تمام تلاششم کرد ولی نتونست.یکاری کرد از انتخاب تاج خوشحال بشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی