حمله عزیزالله محمدی به افرادی که به تاج رای دادند/ شما در پرونده ویلموتس هم کنار او بودید!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مسئولیت اصلی فوتبال برعهده مجمع است و اعضای مجمع هم باید جوابگوی تصمیم‌شان باشند.

عزیزالله محمدی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دیشب در برنامه فوتبال برتر هم گفتم امروز فقط روز انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نیست. امروز، روز تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال است برای اینکه تحول و اصلاح را می‌خواهند یا نمی‌خواهند. هرچه مجمع تصمیم گرفته برای ما محترم است ولی مسئولیت اصلی فوتبال برعهده مجمع است و باید جوابگو هم باشند.

وی درباره اینکه آیا اتفاقاتی که برای عزیزی خادم رخ داد، می‌تواند برای تاج هم تکرار شود، عنوان کرد: پیش‌بینی و قضاوت نمی‌کنم و هر اتفاقی خدا بخواهد رخ می‌دهد.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هدف من این بود که بیایم و وضعیت فوتبال را اصلاح کنم و سرو و سامان دهم. اعضای مجمع این را نپذیرفتند و ما هم این را قبول می‌کنیم و به تصمیم گرفته شده احترام می‌گذاریم. کماکان برای رشد فوتبال در خدمت هستیم.

محمدی عنوان کرد: دوستانی که به تاج کمک کردند در پرونده ویلموتس کنار او بودند و همه تلاش کردند که تاج رئیس شود. رأی تقریبا دست آنها بود. در دوره قبلی هم تاج ۵۱ رأی گرفت و الان هم همان ۵۱ رأی را گرفت. مجمع باید مسئولیتش را بپذیرد.

وی درباره اینکه انتخابات به صورت سالم برگزار شده است،‌ گفت: به نظرم سالم بود. لابی را همه دارند ولی مشخص شد که مجمع تصمیم گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    دوستان عزیز ورزشی، این مجمع از چه کسانی تشکیل شده و نام هر کدام چیست؟ خدا کمک کند به فوتبال!! دوباره برگشت به عقب. حال ایشان کی روش را می خواهد بیاورد ؟؟! به چه شکلی پول دلار به ایشان خواهید داد؟؟ همه راهها که بسته است، فیفا هم کمک نمی کند. اسم 51 یکنفری که به تاج رای داده اند را منتشر کنید. مافیا تاج از مافیای ایتالیا هم قوی تر است!!!
    • ضدمافیا باشیم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      الان از اون ۵۱ نفر ۲۵ نفرشون به شما رای منفی دادن !!!!!!!!!!!!!!!!!! غیر از مافیای سری رانت خوار یعنی کار کی میتونه باشه
  • امید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اون2/3نفرکی بودن به عزیزمحمدی رأی دادن😅
    • ................ IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      هرکی بودن آدمهای سالمی بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی