نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیش‌بینی دقیق و استثنایی ۸ شاکی!/ حالا که پول رسیده آقایان برگشته‌اند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مجتبی جباری ستاره سابق تیم ملی قبلا پیش بینی کرده بود که تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد.

مهدی تاج با رای بالا و قاطع اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دوباره به سمت ریاست فدراسیون رسید. واکنش ها به حضور مجدد تاج در فدراسیون متفاوت است و این فرد موافق و مخالفان خاص خودش را دارد.

نکته جالب در خصوص انتخاب تاج این است که مجتبی جباری ستاره سابق استقلال و تیم ملی که به ۸ شاکی معروف بود، دقیقا شرایط انتخابات را ۴۰ روز قبل پیشبینی کرده بود. جباری که در یک برنامه تلویزیونی حضور داشت در مورد انتخابات گفته بود: کاملاً مشخص است که رئیس فدراسیون چه کسی می‌شود. مهدی تاج رئیس بعدی فدراسیون است. او با ریسک انتخاب نشدن نیامده است.

وی افزود: تاج آماده است که مشکلات تاج را حل کند. شرایط فوتبال ما به همین شکل است. قحط الرجال وجود دارد. کسی نبود مشکلاتی که تاج به وجود آورده است را حل کند و تا زمانی که خودش دوباره به همان صندلی برنگشته بود، حاضر به ارائه توضیحات نبود.

جباری تصریح کرد: اگر آن تیم ملی ایران (در دوران ریاست تاج) با اسکوچیچ نتیجه نمی‌گرفت، درگیر فاجعه فوتبال می‌شدیم. شما گذاشتید و رفتید و تیم ملی آسیب دید. آن وقت الان تیم ملی به جام جهانی رسیده و پول‌هایی آمده است. آن وقت تو برگشتی کاری را انجام دهی.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: خود او می‌گوید آمده ایم موارد را حل کنیم. موارد خود تو بودی. اگر آدم‌های این کشور فرصت جبران اشتباهات این چنینی را داشتند، میزان محکومیت مردم خیلی کمتر می‌شد.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد ادامه داد: روند انتخاب اشتباه است چون فرد دیگری به جز او نیست. وقتی ما محدودیت‌ها را به وجود می‌آوریم، رئیس فدراسیون برای دور بعدی هم می‌تواند رأی جمع کند. اگر خودش هم نخواهد انجام دهد، فرد مورد حمایت خودش را در جایگاه خود قرار می‌دهد.

جباری اظهار داشت: مگر در کشور ما مدیر وجود ندارد؟ چه کاری در این فوتبال کردید که مدیریت فوتبالی و نخبه‌ها می‌توانند وارد شوند و مشکلات را حل کنند. آقایان می‌گویند ۱۰ سال مدیریت فوتبالی داشته اند در صورتی که دو روزه می‌توان آن را یاد گرفت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت‌های تند و تیز خود در خصوص نامزدی مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاً مدیری را می‌خواهیم که مناسبات فاسد فوتبالی فعلی را نداند. هر کدام از مدیران فوتبالی آمده اند، جا پای فرد قبلی گذاشته اند. خب مشخص است که فوتبال درست نمی‌شود.

جباری با این پیشبینی نشان داد که به خوبی شرایط حاکم بر فوتبال ایران را می داند و آگاهی کامل نسبت به اوضاع موجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • هوادارفوتبال IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ۴۰ساله دیگه حرف حق نمیشه زد آقای جباری دردمونوبه کی بگیم 😷😷
  • صادق IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    چه شوآف تابلویی!!! از انتخابات قبلی برای برکناری تاج کاملا و تماما شوآف بود تا اعلام کاندیداها و حذف برخی ها و ماندن برخی مثلا کاندیداها که نخ خیمه شب بازی این انتخابات و شوآف برنامه ی نود و اعتراض نمایشی برخی نماینده ها و.... شوآف رسانه ها در اختیار همانهایی هستش که ذهن مردم رو به برهوت پرتاب کنن ، اینجور حناها دیگه رنگی نداره. آخه مگه مملکت قحط الرجاله که یکی مثل ششگلانی سالها رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی میشه و هنرش هم اینه که هرسال یک باشگاه رو از لیگ بالاتر به لیگ پایین تر بفرسته و اونها رو محو و نابودش کنه ، از ماشین سازی گرفته تا شهرداری و پتروشیمی و... الخ
  • ابرام US ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    این فرد فهیم راست کردار...با فکر و دقیق و نیک پندار ================================================================================================= چون تیز و دقیق وبا وقار است...انصاف و درایتش بکار است ================================================================================================= گوید که طرف اگر زده گند...بایدکه رود به «بند» ٬ نه «در بند» ================================================================================================= « دربند» اگر چه با صفا هست...لایق به جماعت وفا هست ================================================================================================= نی آنکه حقوق مفت گیرد... ول کرده «مقام » پس بگیرد ================================================================================================= «جباری» دمِ تو گر م با شد...حق گویی تو مدام باشد ================================================================================================= گفتار تو خلق کرده خرسند...خشنود نموده ای خداوند
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    رابطه فردوسی پور و تاج و کیروش تکمیل شد.مثلث فساد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی