نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بانوان استقلالی تا جلوی استادیوم آمدند اما راهشان ندادند!/ آبی‌دوستان مسجد سلیمان بیرون در ورزشگاه ماندند!/ فقط دو استقلالی تشویق شدند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گروهی از دختران طرفدار تیم استقلال و البته برخی از بانوان هوادار تیم نفت مسجدسلیمان قصد داشتند به استادیوم بیایند اما مسئولان برگزاری و حراست اجازه ندادند.

دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با سوت پیام حیدری آغاز شد.

این دیدار در هوای نسبتا گرم خوزستان برگزار شد و حاشیه‌های جالبی داشت که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

* باز هم مانند دیگر مسابقات تیم شهر مسجدسلیمان در این شهر، بلیت فروشی برای دیدار تیم نفت انجام نشد. البته متقاضیان حضور در استادیوم تنها باید با مراجعه به سایت اینترنتی بلیت فروشی اسم خود و کد ملی شان را ثبت میکردند اما پولی بابت ورود به استادیوم از آنها دریافت نمی شد. با این حساب بازی استقلال رایگان بود.

* بیرون ورزشگاه ازدحام شدیدی وجود داشت اما رفته‌رفته پس از باز شدن درها جمعیت به داخل آمدند و تعداد حاضران پشت درها کمتر شد ولی باز هم عده ای نتوانستند به داخل بیایند.

* گروهی از دختران طرفدار تیم استقلال و البته برخی از بانوان هوادار تیم نفت مسجدسلیمان قصد داشتند به استادیوم بیایند اما مسئولان برگزاری و حراست استادیوم شهید بهنام محمدی مانع از حضورشان در داخل ورزشگاه شدند.

* گروهی از مادران نیز همراه با فرزندانشان که مشخصاً طرفدار تیم استقلال بودند بیرون ورزشگاه حضور داشتند تا لااقل برای آنها شرایطی ایجاد شود که به داخل بیایند اما مسئولان برگزاری در جواب آنها گفتند طبق مقررات نمی‌توانند بانوان را به داخل راه بدهند.

بانوان استقلالی تا جلوی استادیوم آمدند اما راهشان ندادند!/ آبی دوستان مسجد سلیمان بیرون در ورزشگاه ماندند!/ فقط دو استقلالی تشویق شدند!

* جایگاه استقلالی‌ها که خیلی هم از آن راضی نبودند زودتر از رسیدن هواداران استقلالی مسجدسلیمان پر شد. با توجه به هجوم هواداران استقلال از شهرهای کوچک اطراف مانند هفتگ‌ِل، شوشتر، لالی و... اکثر استقلالی های مسجدسلیمانی که برای رفتن به استادیوم دیر اقدام کرده بودند پشت ورزشگاه ماندند.

* تعداد آبخوری های استادیوم شهید بهنام محمدی برای ۱۳ هزار نفر جمعیت کم است و تنها در دو وابخش قرار گرفته که هواداران پرتعداد در استادیوم برای خوردن آب با دشواری های زیادی مواجه شدند.

* هوای شهر مسجدسلیمان به شدت گرم است و حاضران در استادیوم با نشان دادن دماسنج موبایل های شان به یکدیگر از دمای 38 درجه ورزشگاه به شدت در عذاب بودند. به این گرما باید فشردگی جمعیت را هم اضافه کرد که شرایط سختی را برای طرفداران دو تیم ایجاد کرده است.

*و هواداران تیم نفت در تشویق تیم مسجدسلیمان با به کار بردن واژه برزیل توجه ساپینتو را به خودشان جلب کردند. اینجا بود که نیمکت نشینان استقلال سرمربی پرتغالی تیم شان را متوجه علاقمندی خوزستانی ها به تیم فوتبال برزیل کردند. او هم برای شان دست تکان داد.

* هواداران استقلال که در گوشه استادیوم نشسته بودند که این یامگا و ساپینتو را بیش از سایر استقلالی ها تشویق می‌کردند و از یامگا می خواستند برای استقلال گل بزند.

* گروهی از علاقمندان به فوتبال در آپارتمان های اطراف استادیوم روی پشت بام ها رفته و از آنجا مشغول تماشای بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال بودند.

* دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در نیمه اول به خاطر گرمای بیش از حد دوباره قطع شد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سارا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    😤😤😤😤
  • فاطی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    🤔🤔🤔؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
  • ماهرخ IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ❤️❤️❤️❤️❤️
  • بتول IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    ممنون از خبر ورزشی که در جنوب هم خبرنگار دارد
  • سیما IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    چقدرجای تاسف داره 🤦‍♀️
    • منا DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      باید ورزشگاهی که قرار خانم ها واردش بشچند از قبل برای حضورشون اماده شده باشه مثلا در گیت ها فقط مامورین اقا بودند خب چه طوری خانم ها میخواستند از گیت ها رد بشند؟ واینکه همه ورزشگاه ها در حال حاضر امادگی حضور بانوان را ندارند فقط ورزشگاه های چند کلانشهر میتونند میزبان بانوان باشند
  • راحله IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    واقعا باید فرهنگ همه در این زمینه بالا بره چقدر کوته بینی دیگه بسه لطفا
  • محمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    جنوبی ها خیلی با صفا هستن چراهواشونرو ندارید
  • مریم IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    تو رو خدا دست از این همه عقب ماندگی بردارید چرا نمیخواین ببینین توی دنیا چه خبره وچقدر دنیای متفاوتی از ما دارن. دست بر دااااا رین
  • رامتین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    جنوبی ها همیشه مظلوم واقع شدن
  • صبا IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    👍👍👍
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فیفا یک بار برای همیشه فوتبال ایران را تعلیق کند بهتره. مسوولین ایرانی فقط دروغ و (یکی از مواردش در فوتبال است) دغل و ریاکاری بلدند
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فیفا یک بار برای همیشه فوتبال ایران را تعلیق کند بهتره. مسوولین ایرانی فقط دروغ و (یکی از مواردش در فوتبال است) دغل و ریاکاری بلدند
  • ایرانی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    نباید مانع ورود خانمها به ورزشگاه بشین...باور کنین تشویق خانمها به تیم‌های فوتبال روحیه میده و خیلی بهتر بازی میکنن
    • منا DE ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      خب این حتی برای فیفا هم قابل درک که الان در همه ورزشگاه های ایران امکان حضور زنان نیست فعلا چاره ای جز اینکه زنها در ورزشگاه هایی که امکانات کافی را دارند حضور پیدا کنند نیست واینکه هر ورزشگاه باید از قبل برای حضور بانوان اماده شده باشه افرادی که میخواند وارد ورزشگاه بشند باید از گیت ها بازرسی بگذرند خب قائدتا نمیشه زنها از گیت های بازرسی مردها بگذرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی